Ma simteam atit de relaxata, simteam mirosul cartilor din biblioteca cum ma bintuie, mergeam inainte cu ochii atintiti in toate directiile vazind rafturi si numai rafturi, pline cu carti nedescoperite, care printre filele usor prelucrate si patate frumos cu cerneala, ascund o poveste unica. Inima mea era gata sa-mi sara din piept si sa fuga departe, credeam sa ochii ma inseala, insa mirosul ce era ca un drog pentru mine, nu avea prioritate. Iubeam ce vedem, o dorinta atit de rara care imi facea pielea de gaina, picioarele nu mai rezistau tentatiei, innebuneam din urma a ce vedeam.... Nu mai vroiam sa se termine -
- Cecile!
- ...............
- Ceciiiiiile!
- ...............
- CECIIIIIIIIIIIILE!
- AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! am simtit o teama scurgindu-se prin corpul meu determinindu-ma sa sar din pat, impiedicindu-ma de plapuma, contactind podeaua.
- Ce dracu ti-a luat asa mult timp sa deschizi ochii???
- VISAM!
- Aaaaaaaa! Lasa-ma sa ghicesc - baieti dezbracati?
- Ce naiba? Cynthia, ai creierul virusat!
- Nu cred. Oricum e timpul sa te trezesti, alarma a sunat cu 10 minute in urma.
- Sunt treza... Dar oricum, de ce nu m-ai trezit atuci?
- Am incercat, insa se pare ca baietii te cam excitau, ce faceati acolo?
- Mama ma-sii, ti-am spus ca nu visam baieti!
- O da? Atuci de ce gemeai prin somn? Ti-o trageai cu unul si nu rezistai placerii?
- De ajuns! am apucat perna si am aruncat-o spre Cynthia, lovind-o.
- Ei haide, doar stii ca glumesc.
- Glumele tale sunt cam prea picante si uneori intrec limita. 'Baieti' Pffff!
- Ei bine nu crezi ca ar trebui sa adaugam in agenda noastra putin timp pentru baieti?
- So crezi tu! Eu am venit aici cu un singur scop, si acela este de a invata.
- Acum pe bune Cecile, VOM MURI VIRGINE!
- Nu-ti fa griji, va veni si momentul ala, insa nu acum.
- Momentul ala ar face bine sa vina curind, vreau sa am parte de putina distractie pe linga invatat!
- N-am inteles, nu te distrezi invatind? ce poate fi mai distractiv de cit invatatul?
- Pe bune, tu din ce secol provii? Modernizeza-te odata!
- Am telefon mobil, deci sunt moderna!
- Da, o caramida!
- Pai, de ce alt ceva as avea nevoie?
- Ahh, jur ca uneori nu te inteleg de loc! Oricum pierdem timpul, hai sa despachetam, si sa vedem locul, apoi sa ne intilnim profesorii si sa vedem posibilii colegi.
- 2 minute. Mai intii fac o tura prin baie.
- Ok, dar grabestete!
M-am dus in baie si m-am ocupat de toate necesitatile corporale ale diminetii. Apoi m-am intors si m-am apucat impreuna cu Cynthia de bagaje. Cind am deschis usa dulapului, era sa-mi pice gura de ce vazusem.- Cynthia, i-a priveste!
- O Dumnezeule, e un dressing!
- Nu pot sa cred ce are locul asta, nu ma asteptam la atita modernitate.
CITEȘTI
Let Me Teach You, Babe! //H.S. & N.D. Fanfiction//
Fanfiction- "Harry, lasă-ma în pace!" îl rog cu disperare în voce, vrînd să scap din braţele sale puternice, însă inocenţa mea nu se compara cu masivitatea lui. - "Oh! Let me teach you, babe!" Singurele cuvinte ce mi-au provocat cea mai mare teamă ce am avut...