Chapter 1
- CECILE! Unde,pentru numele lui Dumnezeu mi-ai pus bluza preferata?
- Nu te mai criza,descreierato! E in cosul cu rufe!
- Grozav! spune ea fluturindu-si miinile in aer. Acum ce voi purta?
- Amhm........haine! spun eu strimbindu-ma.
- Ha, ha, ha, mor de ris! spune ea pe un ton ironic. Am uitat sa mentionez ca ii place ironia si sarcasmul.
Da,ea este Cynthia, este o nebuna, dar totusi o iubesc si impartim nebunia impreuna, jurind ca vom fi surori pentru totdeauna.
Viata mea nu afost niciodata perfecta, si ma mir cind aud ca altii se pling ca au o viata patetica, insa nu sunt constienti de adevarata semnificatie a acestui cuvint. Mai mereu se pling ca nu au telefonul pe care si-l doresc, ca nu au posibilitatea de a se bucura de o noua carte de credit cu care sa-si cumpere noile Top-Branduri de haine, se pling ca parintii lor nu le cumpara o super masina si trebuie sa mearga cu cea veche....insa eu nu-mi doresc nimic din toate astea, care sunt nefolositoare, insa imi doresc vechea mea familie si iubirea ce mi-o oferea mama odata.....
Mama mea a fost cea mai delicata si firava persoana,a fost ingerul meu trimis de Dumnezeu sa ma vegheze si sa ma indrume pe calea cea dreapta,a fost o zeita intruchipata in om, a fost sursa iubirii si fericirii mele, si motivul pentru care acum rasuflu, insa toate aceste calitati pamintesti au fost luate acum 2 ani in urma, cind mama a suferit un accident rutier care a costat-o viata.
In tot anii astia nu m-am impacat cu sentimentul ca sunt fara mama, cu toate ca tata a tinut locul ei un timp, dupa care am ramas in transa durerii,si.....nu cred ca ma voi vindeca vreodata!
Actualmente, locuiesc in New York intr-un mic apartament ce-l intretinem din putinul salariu al talui meu.....Cistig si eu ceva bani din munca mea de chelnerita la un Starbucks.
Nu e foarte mult insa ne asigura traiul momentan. Ma gindesc la tatal meu si la efortul depus pentru intretinerea mea. As vrea sa fac si eu ceva pentru el,pentru a-mi arata recunostinta pentru cresterea si educarea mea timp de 2 ani fara ajutorul unei femei destoinice si versate, care are exeperienta in cresterea unui adoescent.....
- O come on lazy pig, vom intirzia la scoala! "Nebuna mea" rupe tacerea intrind in camera fiind deja gata.
La auzul complemntului ce mi l-a dresat, am apucat o perna de pe pat si am lasat-o sa faca contact cu fata ei, distrugindu-i coafura perfect aranjata si turtindu-i nasul!
- ASTA-E-RAZBOI! a spus ea insfacind o perna de care m-am trezita lovita, pierzindu-mi echilbrul si cazind pe pat intr-o pozitie nu tocmai decenta...
- Deci Cynthia, vrei o revansa cruda, HUH? o intreb eu in timp ce ma ridic, apucind strins colturile pernei, incepind sa o bat si aparindu-ma de orice miscare surpriza a "victimei". Dintr-o mica neatentie acordata de mine, Cynthia a luat controlul luptei. Dupa 2 minute de omorit intre noi, puterile noastre erau limitate, bratele fiind deja amortite din cauza greutatii pernelor. Am cazut secatuita de puteri, Cynthia tolanindu-se linga mine. Cred ca am stat asa vreo 5 minute privind in gol, gindindu-ma la nimic concret.
- Cynthia, nu ai impresia ca am uitat ceva?
- SCOALA!
Un impuls determinat de teama ma facu sa sar ca arsa de pe pat.
- Ai noroc, tu macar esti imbracata.
- Nu e vina mea ca esti o lesoasa!
- Ah! nu ma mai cicali si ajuta-ma sa-mi aleg ceva de imbracat!
CITEȘTI
Let Me Teach You, Babe! //H.S. & N.D. Fanfiction//
Fiksi Penggemar- "Harry, lasă-ma în pace!" îl rog cu disperare în voce, vrînd să scap din braţele sale puternice, însă inocenţa mea nu se compara cu masivitatea lui. - "Oh! Let me teach you, babe!" Singurele cuvinte ce mi-au provocat cea mai mare teamă ce am avut...