Her şey lavaboda sıçarken başladı. Hayatımın hangi evresindeydim bilmesem de bu manaton hayatımın artık içine sıçma zamanı gelmişti. Millet çılgınca yaşarken ben her gün iki veledimin ve kocamın bokunu temizliyordum. SIKILMIŞTIM!!
Hayat.. benim hayatım, ellerim arasından kayıp bir sonsuzluğa gidiyordu. Bunun ne zaman farkına vardım? İşte sıçtığım boka bakarken..
Hayatımda aynı bu bok gibiydi. Çılgınca bir şeyler yapmak az da olsa bu hayatın tadını çıkarmak ve hata yapmak istiyordum. Tek başıma!
Ne o veletleri ne de önceki yakışıklı hallerinden eser kalmış kocamı istemiyordum. Ben.. ben olmak istiyordum.
Bu siktiğim dünyaya bir kez geldim madem.. her boku yiyecektim.Mantığım bile bana yap! Diye bağırırken bu haz verici isteğe engel olmak mümkün müydü!?
Mükemmel sadık bir kocam ve beni çok seven çocuklarımı dahası mükemmel ve herkesin hayalini kurduğu o zengin yaşantıyı bırakıyordum. Sıçtığım bokun gitmesi için çektiğim sifonu şimdi de hayatım için çekiyordum.Ben Figan çoğunuzun aptal dediği kadın. Ben gerçekten aptalmışım!
######esekziggy######
30 yaşımı geçen ve hala güzel kalan bir kadın olarak son kez arkamı dönüp altın işlemeli beyaz villaya baktım. Evim dediğim bu saray yavrusunu hala bıraktığıma inanmasam da gerçekten gidiyordum. Kocamı ve çocuklarımı terk ediyordum. Anne yüreği izin vermiyor gibi bir saçmalıkta bulunmayacaktım. Yeri geldiğinde çalışanlarımız benden daha fazla ilgileniyordu. Yine de onların hayatları için üzülmüştüm.
Sanırım psikolojik destek almaları gerekti. Açıkçası sikimde bile değildi.Topuklu ayakkabılarımı ıslak asfalt yola ses çıkartarak giderken pencereden bağıran oğlumu umursamadan hatta mümkün olduğunca daha hızlı yürüdüm. Atıştıran yağmur her adımda daha da hızlanıyordu. Yanıma aldığım para o kadar azdı ki.. evimizde ki kasa da daha fazla para olmasına rağmen yine de az almıştım.
Ben.. bir daha bu eve döner miydim?
Aklımı en çok kurcalayan ikinci soru ise bundan sonra ne bok yiyecektim?Merhaba aşkolar(?) Bok gibi bir hikaye ile karşınızdayım
Yorum yaparsanız sevinirim💞
Bölüm arasına 💩 emojisi koyun pls
Bir daha ki bölümde görüşmek üzere
Ha bu arada ⭐ parmağınız değerse de mutlu etmiş olursunuz
Ama yapmayadabilirsiniz jeoshdpwjdkwdjsjsj
YouTube kanalım: sizsiniz saçma👁️👄👁️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FİGAN (+18)
Teen Fictionküfür var +18 var bok da var ee hadi okuyun °•KISA HİKAYE•° 2 Haziran 2021 hayatım etiketinde 1. Sıra