3.

13.6K 86 81
                                    

Aşkolar gerçekten burada bir emek var yanee
Emeğe saygı ve sevgi pls.
Siz yapsanız böyle mi olur Allah aşkına salak olmayın
Seviliyorsunuz 💋

Hatırlatma
Figan boku yedi!

Kocama nah çekip kalabalığa karistiktan sonra öylece aylak aylak geziyordum. Peşimden gelmeyen kocama sasirsam da peşimi bırakmayacağını biliyordum. Göt kafa!

Karnım açlıktan zil çalarken en ucuz restorantı bulmanın pesindeydim. Siktiklerim paraları yükseltmişti. Sanki para sıçıyorduk! Bu kadar fakir olduğumu ilk kez hissediyordum.
Gözlerimi devirip pes ederek rastgele bir restoranta girdim.
Boş bir masaya oturup yanıma gelen çalışana dürüm ve ayran istediğimi belirterek yanımdan def ettim.

Karşımdaki küçük aynadan yansımama bakarken bundan sonra ne yapacağımı düşünüyordum. Ne bir iş vardı elimde ne de belgem. Bunu da siktir ederek önüme gelen yemeği bir güzel mideye gönderdim.
Hesabı ödeyip restoranttan çıktım. Saat ilerliyor yelkovan orosbu akrebi kovalıyordu.

Gece yarısına gelirken ıslak banklara üzgün bakışlar atıyordum. Oturacak bir yer bile yoktu. Gerçekten çılgınlık mi yapmıştım yoksa aptallık mi? Ah ! Her neyse tek evsiz olan ben değildim dimi? (Di jskkslwjslwjskwjsk)

Kaldırım sonunda durup boş olan anayola çıktım ve dans etmeye başladım. Karga gibi sesimle şarkı söylerken bacaklarımı açıp kapatarak dans ediyor sağa sola mal gibi sallanıyordum. Gayet güzel dans ettiğimin farkindaydım.

Ziplaya zıplaya karşı yola geçip, yürümeye devam ettim.
Gelen yüksek seslerle ilgim o tarafa yayılırken sesi takip ettim.
Önüme led ışıklarla süslenmiş siyah kapısı açık içeriden kırmızı duvarları belli olan bir bar çıkmıştı. Kapıdaki adamları suzdum. İki katım olan bu adamlar üstüme düşse ölürdüm.

Kuduruklugum tutmuştu. Adama yüzümü burusturarak bakıp saçlarımı elimle dağıttım ve bar'ın kapısına yürüdüm. Adamlar beni alayla suzerken onlara da nah çekme isteğimi bastırdım. İçeriyi begenmezsem çıkarken yapardım. Nah çekmek önemliydi.

Bar'ın içine girip dar koridordan yürürken etrafa göz atıyordum. Kırmızı duvarlarda lekeler belli oluyordu. Kırılmış bı kac tablo vardı.  Köşeyi dönüp Aralık kapıya göz attım. İçeriden insanlar çıkıyor ya da giriyordu. Dingonun ahırı gibiydi. Eksik kalmamalıydım.

Derin nefes alıp kapıyı ittim ve önüme çıkan adama çarparak içeri girdim.
"Aptal orosbu önüne bak!"
Gözlerimi devirerek ona döndüm.
"Siktir be yavsak!"
Adam elini sallayarak kapıdan çıkarken bana bulaşmamış olduğu için şanslı olmalıydım. Etrafta ki adamlara bakıp yüzümü eksittim.
Bokum bile daha iyiydi.
E tabi benim bokum.

Kendimden emin adımlarla barmenin önüne geçip sert bir şeyler isteyerek Bar sandalyelerinden birine oturdum.
(Sert bir şey içki olarak fesatlık yapmayın skerim)
Barmenin önüme koyduğu sidik renginde olan şeyi düşünmeden içip uzattım

"Hızlısın"
"İşine bak erkek orosbu"
Kahkaha atarak arkasını dönerken yüzümü buruşturdum. Sik kafalı herif.
Önüme koyduğu içkiyi daha yavaş yudumlayarak etrafa bakarken ne tür delilik yapacağımı düşünüyordum...

           
Bölüm sonu aşkolar istediğiniz gibi küfür edebilirsiniz :-)
Diğer bölümde daha iyi şeyler olacak
Kitap hakkında ki düşünceleriniz neler
Satır arasına 💩 emojisi koyun pls.
YouTube kanalım: sizsiniz saçma 👁️👄👁️
⭐Buna da vote diolarmis siz bilirsiniz ister basın ister siktir çekin oke?
Sırada ki bölümde karakterleri atabilirim belki öneriniz varsa yorumlarda yazın 😎💩

FİGAN (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin