Hyung!

814 79 169
                                    


Sınırlarımı zorlamayı ve sınırlarımın zorlanması hoşuma gidiyordu. Tek başıma yaşıyordum. Basit bir diş doktoruydum. Sade ve fresh bir kliniğim vardı. Yanımda çalışan bir stajyer, randevuları ayarlayan bir danışman ve bana yardımcı olan bir asistanım vardı. 

Kimi kandırıyorum?

Ülke de tanınan en iyi diş doktorlarından biriydim. Birçok ünlü aktör, aktris, şarkıcı buraya geliyordu dişleri için. 29 yaşındaydım. Çok yaşlı da değildim. Fakat başarının bir yaşı yoktu ve bir şekilde kendimi göstermiş ve fark edilmeme neden olmuştum. Belki görünüşümün de bir izi vardı bu durum için. 

Hayır egoist değilim. Sadece insanların kendini farkında olması gerektiğini savunan biriyim . Aşırıya kaçmadan. 

Bugünüm çok yoğundu. Birçok kişinin diş randevusu vardı. Sanki hepsinin aynı anda rahatsızlığı tutası gelmişti. Hepsi de ünlüydü. Korktuğumdan değildi ya.  Arkadaşlarım ile biraz eğlenmeye gidecektik bugün. Arayıp eğlence için bir bar ismi söyledim. Popüler ve zengin bir bardı. Birkaç kez gitmiş bulunmuştum. Şimdi onlarla gitmek eğlenceli olabilirdi. Tanınmış bir diş doktoru olmam gece hayatımın olmayacağı manasına gelmiyordu. Diyorum ya sınırlarımı zorlamayı severim.

Kliniğe girdiğimde Seul üniversitesinde bana düşmüş olan öğrencinin geldiğini -stajyer- gördüm. Danışmadaki kızlar sohbet ediyor kahve içiyordu. Günaydın diyerek odama girdiğimde oda kahvesini bırakarak ardımdan gelmişti. Önlüğümü giyerken konuştum.

-Bugün yoğun olacağız Cho hee. Gelen kişiler ünlü ve tanınmış olacak. Kim gelirse gelsin çılgına dönmeyeceksin ve işini aksatmayacaksın. Benim prensiplerini biliyorsun ona göre davranmalısın. 

-Pekala  Bay Park. Tamamen sizin dediklerinize uyacağım. Ve idolüm de olsa çıldırmayacağım.

Dediği şeylere karşı hafif bir kıkırtı kaçtı dudaklarımdan. Cho hee  her genç kız gibi kpop veya kdrama gibi şeylere ilgi duyan fakat derslerini aksatmayan biriydi. Buraya her türden insan geliyordu ve benim işteki disiplinimi bildiği için ona göre davranıyordu.

-Bay Park çok güzel gülüyorsunuz.

Hayranlıkla bana bıkan kıza gülümsemiş ve yakamı düzelterek çıkmıştım odadan. O da defterini alıp yanıma gelmişti hemen. İlk hastamızın geldiğinin öğrenince onu tedavi etmek için girdik.

Birkaç isim çoktan gelmiş ve isteklerini dile getirmişti. Biri dolgu istemişti, biri kanal yaptırmak istediğini dile getirmişti. Biri ise dişlerinden memnun olmadığını, yaptırmak istediğini söylemişti. Hepsiyle ilgilenmiştim. Son gelenle ise fiyatı ve nasıl olacağı hakkında konuşmuş bir sonraki randevu için danışmanımla konuşmasını istemiştim. İlk gelen fazla suluydu ve bu dehşet rahatsız ediciydi. Kadınlara ilgim olmadığını anladıklarında nasıl tepki verirler merak ediyordum açıkçası.

Şimdiyse son müşterim gelecekti. Adı Kim Taehyung'tu, bir iki kez oyunculuk yapmış başarılı bir solo şarkıcıydı. Çok fazla tanıdığım söylenemezdi aslında. Bazıları onu solo görüyordu. Bazıları arada çalıştığı kişiler dolayısıyla grubu var diyordu.

Cidden hiç tanımıyormuşum (!)

Sahnede çok çekici biriydi. Birkaç kez Cho hee izlerken denk gelmiştim. Fakat bence sanılanın aksine içi çok yumuş yumuş olan, kırılgan biriydi.Bir kere karemsi kalp gülüşü çok sevimliydi. Tüm dişleri gözüküyordu ama rahatsız edici değil aksine çok tatlı bir görünüm veriyordu ona. 

Dentist ✔Where stories live. Discover now