Bence çok mantıklı,
᪥᪥᪥
⁂ Öncelikle herkes bunun, Eleven'nın küçüklük hali olduğunu söylemiş. Ama gözlerine dikkatli bakarsanız, büyük hali olduğunu anlarsınız.
⁂ Eleven, 3. Sezonun sonunda güçlerini kaybetmişti ve bunun nedenini öğrenmek için zihininde derinliklere inip, küçüklüğüne inmiş olabilir.
⁂ Dr. Martin Brenner, onu fark etmiş olabilir ve acele ile El gözlerini açmış olabilir.
⁂ Ayrıca Duffer kardeşler, 4. Sezonda Hopper'ın geçmişine gidiliceğini söylemişti. Eleven'nın da denek olduğu zamanlara inip, Hopper ve Eleven arasında bir bağlantı olduğunu öğrenebiliriz.
⁂ Bir de Çernobil var. Her sezonda bir yıl ileri gidiyor ve bir sonraki yıl 1986 yani çernobil faciasının olduğu yıl. Teorilere göre de Eleven çernobil faciası yüzünden güçlerini kaybetti. Daha öncesinde kaybetti güçlerini ama onunla bir alakası olabilir. Dizi bunun ile Eleven'ı ilişkilendirebilir.
Teori sahibi siradanbiri1234
⁂Hem ilk trailer ve 4. sezon duyurusunda saat olduğunu ve aynı zamanı gösteriyor. Bunun için iki teori var,
☦︎ Birincisi; 4. Sezonda o zaman aralığı olaylar için çok önemli olacak
☦︎ İkincisi; Yeni numara gelirse, zamanda yolculuk yapabilecek yada Eleven'nın küçüklüğüne ineceği teorinin kanıtı.
⁂ Trailer'de odaları görüyoruz ve numaralar yazıyor. Bu odaların deneklere ait olduğu belli ama 7. Odadan sonra 9. Oda gözüküyor. Yani 8 numaralı oda yok.
⁂ Gösterdikleri zaman, 8 numaranın kaçtıktan sonrasını gösteriyor demek.
⁂ Billy bence ölmedi çünkü brenner de ölmemişti teori olarak onun başaşağı dünyada saklandığı söylenmişti ve 3. sezonda zihin hırsızı Billy ile ilk karşılaştığında bir sahnede 2 tane Billy vardı. Bence ölen kötü Billy gerçek billy baş aşağı dünyada saklanıyor olabilir.
Teori sahibi willbyersobsessed
⁂ Çocuğu düzeltmişler yemin ederim. Noah için sevindim yani.
᪥᪥᪥
En ilginç bulduğunuz?
En olmasını istediğiniz?
En gerçekçi olan teori?
Bunuda buldum buraya bırakıyımmm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stranger Things Günlüğü
FanfictionStranger Things izlediysen atla içeri bakma öyle Hadi :)