Něco o tobě

178 20 5
                                    

Jméno si vyber sám. Příjmení ti vyberu já: Yagi. Tedy Y/N Yagi. Správně, jsi syn Allmighta.

Tvůj quirk se jmenuje Nightmare. Když se někomu podíváš hluboko do očí, můžeš zhmotnit jeho největší noční můru. Problém je ale v tom, že když jeho noční můru zhmotníš, už tě ten člověk nevidí. Slyší tě, ale nevidí. Vidí jen ty ostatní a svou noční můru. A jestli chceš, aby se zase vrátilo všechno do jeho hlavy, musíš se mu zase podívat zhluboka do očí a on tobě. Beze strachu. Což je trochu těžký, když tě nevidí.
Například: kdyby jsi se podíval do očí někomu, kdo se bojí žraloků, ztvárníš je a zhmotníš do reality. On je pak uvidí, stejně, jako vy všichni okolo. Další problém je ale v tom, že ty jeho noční můry nedokážeš ovládat a abys je zastavil, musíš mu ukázat, že se není čeho bát. Pak se mu podíváš do očí a vše bude v pohodě a žraloci se rozplynou. Další způsob je quirk Vymazávače, ale to není tak jednoduché. Právě proto, že jsi vyvolal noční můru jednoho ze svých bývalých spolužáků, jsi byl vyhozen.

Ty:
Jsi tichý a plachý kluk s 167 cm. Lehce se vyděsíš. Máš světle modré vlasy, skoro do šeda. Máš rád čtení, hraní videoher a ramen. Tvůj nejoblíbenější film je Pretty Women. (Doporučuju :3)

Tvůj život:
Jako malému ti umřela máma a ty jsi zůstal s Allmightem sám. Nějak jste to zvládali, i přes nějaké horší období, ale zvládali jste to. Kvůli tvému quirku jsi neměl moc přátel, protože když jsi byl ještě na základce, nedokázal jsi ovlivnit to, jestli se noční můra zhmotní nebo ne. Stalo se tak hodně krát, dokonce i na tvé první střední. To byl důvod, proč tě tvý dosavadní přátelé opustili. Jsi ale na nové škole s úplně čistým štítem. Tak hodně štěstí!

- Denki

Nightmare Love [Bakugou x male reader]Kde žijí příběhy. Začni objevovat