"Kazanacaksın biliyorum ama kaç kez kaybettikten sonra bilmiyorum."-Sagopa Kajmer.
———————————————————
Sabah ettikleri kavgandan sonra Laila günün akşamına odasına geçmiş çalışma masasına oturmuştur. Kalbi ağır zihni dağınıktır. Çantasından kitablarını çıkartıp herhangi bir sayfayı açmıştır.
Düşüncesizce kitabını sayfalarken dikkatını küçük bir not çekmiştir. Bu onun el yazısı diye geçmiştir hemen aklından. Nerede olsa tanırdı. Kalbindeki ağırlıktan titreyen elleriyle notu alıp oturduğu yerden kalkıp odasının balkonuna yönelmiştir.
"Ey Sevgili!
Bir geceliğine
değiş tokuş etseydik yüreğimizi,
Taşıyabilir miydin acaba bendeki seni?"Ona küs kalamazdı. Biliyordur ki her ikisi de zor zamanlar geçiriyordur, moralleri ondan bozuktur. Sevdiğinin yazdığı soruyu düşünürken telefonu çalmıştır. Kağan.
Telefonu açmıştır fakat dili konuşmasına izin vermezdir. "Leila'm..". Yine aynısını yapıyordur, genç kızı nasıl kızdıracağını ezberlemiştir. Onu görmemesine rağmen çok iyi biliyordur ki telefondaki adam yine sırıtıyordu.
Muhtemelen sarhoş ve gözü yaşlıydı. Laila kendisine cevap vermeyip sadece dinlemeyi seçmiştir. "..gelsene.." demesiyle onun yaslanacak bir omuza ihtiyaçı olduğunu anlamıştır. "geliyorum.." deyip aramayı bitirmiştir.
———————————————-•
"Hem günahsız hem günahkârsın hayat gibi.."
-Toygar Işıklı.
Bazen Hayat sen günahsızken seni günahkâr olmaya zorlar. Birisi başkalarının günahları yüzünden yanarken, diğeri ise sevilmek için günahkâr olmuştur.
———————————————•
Laila & Kağan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Zehri
Romance𝓨𝓪𝓵𝓪𝓷𝓵𝓪𝓻 𝓾̈𝓼𝓽𝓾̈𝓷𝓮 𝓴𝓾𝓻𝓾𝓵𝓶𝓾𝓼̧ 𝓱𝓪𝔂𝓪𝓽𝓵𝓪𝓻... --------------------- Şeytanlaşmış insanların arasında kalmış bir melek misali. Şeytanlaşmış insanların peşine düşmüş bir adalet şavaşçısı misali. Kötülüğün içinde boğulan 𝓛𝓪�...