Impotriva ta,Yoona

142 5 0
                                    

   1.

V-ati intrebat vreodata de ce lucrul pe care il vreti din tot sufletul sa se intample, nu se intampla?Asa incepe si aceasta poveste in care Yoona se lupta cu propriul sau destin pentru ca visele ei sa nu fie naruite.

Cum fiecare ne nastem cu un nume,cu o familie ,cu un caracter,asa ne nastem si cu un destin.Fiecare destin este botezat cu un nume de catre persoana ce il detine in momentul cand aceasta isi da seama de prezenta lui..Si cum micuta Yoona s-a nascut asa a si aparut destinul sau.Ea avea sa isi numeasca destinul la varsta de 12 ani,intr-o excursie in Grecia,cu numele de Joshua.Si inca din acea zi Yoona se lupta cu destinul ei.

Si asa au trecut ani ,iar acum ea este in clasa a 9 si isi da seama cate are de infruntat.

-Yoooona!!! trezeste-te!O sa intarzii la scoala!,asa se auzea vocea tremuratoare si aspra a mamei sale.

-Offffff.......dar mi-e somn.Merg maine....da?

Pleosc!

-Aaaaaaaaaaaa.....cutremur!!!!!,tipase Yoona,de la un pahar cu apa aruncat de catre mama ei.

-In momentul asta sa te trezesti si sa mergi la scoala!Dar ce treaba-i asta....auzi sa mergi maine?Sau ai vrea sa mai aduc inca un pahar cu apa,scumpete?,zise mama ei suparat foc cu un aer arogant.

-UGH...bine,bine ai castigat...,of doamne...,spusese Yoona suparata si uda.

Yoona intra pe poarta scolii.

-(Macar de data asta, te roooog Joshua ,sa-l intalnesc pe Yang-cel mai dragut,frumos,inteligent baiat din liceu-),spusese ea in gandul ei.

Dar cum era de asteptat,nu l-a intalnit pe Yang,pentru ca Joshua ,destinul,face astfel incat sa iasa pe invers a ce vrem.Si daca spunea ca nu vroia sa-l vada,atunci Joshua o asculta.Nu este cinstit, dar asa merge treaba cu destinul  doar pentru Yoona,deoarece ea ar fi trebuit sa moara la nastere desinul pe care trebuia sa il aiba a murit,dar printr-un miracol Yoona a supravietuit,si din aceasta cauza destinul ei este pe invers.Si astfel a inceput ziua ei.

Impotriva ta,YoonaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum