Si cum nu se putea mai bine,dupa ore Yoona a fost nevoita sa mearga pe jos pana acasa,deoarece nu vroia sa mearga impreuna cu prietenele sale,care o tot enervau cu diferite intrebari despre Yang.
Si-a pus castile, la volum maxim pe urechi si a plecat.In drum spre casa avea de traversat trecerea de pietoni ca sa ajunga pe pod si apoi acasa.Cu mintea doar la ce se intamplase,si la ce va face si cum se va descurca maine nu avea cum sa fie atenta.Astfel tot drmul ei se baza doar pe noroc ca sa ajunga acasa cu bine.La trecrea de pietoni ,nici nu s-a uita daca trecea vreo masina si s-a dus drept inainte fara sa observe ca a trecut pe rosu.Masinile deso o claxonau ea nu auze,si dintr-o data o mana puternica si ferma o cuprine de bratul drept al ei ce o trasese in spate.Tot atunci s-a auzit si un sunet asurzitor de claxon al masinii care era aproape sa o calce.
Prinsa inca in lumea ei,Yoona nu simtea nimic,nici teama sau spaima,nici o reactie nu se vedea pe fata ei,parca era intr-o transa care tinea la infinit.Se facuse verde ,cand inca acea mana o tragea pe Yoona pe partea cealalta a drumului.Iesit din transa,Yoona si-a dat seama ca cel ce o salvase,era Yang.Uimita ca el era cel ce o salvaze,ii indepartase repede mana de bratul ei si strigase cu voce tare:
-Tu!de ce....?!Strigase la el fara nici un motiv,semn pentru care avea lacrimi in ochi si alba la fata,cand a vazut ca nu avea niciun motiv sa strige ,mai degraba sa-i multumeasca lui Yang.
-Ammmmmmm....scuze .Mersi ca mi-ai salvat viata,din nou ii vorbise lui Yang,dar de data aceasta era un ton serios de recunostinta fata de el.
-Ti-am spus sa fii atenta pe unde calci....siiiiii cu placere,spusese mandru cu un glas sigur pe el.
-Iti sunt recunoscatoare si datoare.
-Datoare?...Datoare pentru ce?
-Pentru ca mi-ai salvat viata,spusese cu un glas incet si capul in pamant,ignorand ochii lui Yang.
-Adica ca o dorinta?
-Da! Rasese si se uitase la fata lui si pentru prima data nu avea emotii cand vorbea cu el.
-Aha!Deci orice iti cer tu o sa faci,corect?
-Corect,doar daca nu iti salvez si eu viata candva.
-Interesant....sa ma gandesc... .
In timp ce se gandea ,din fundal au aparut prietenii lui Yang,pusi pe prostii .
-Hey yo...!Care-i faza?spusese Lee.
Incercand sa ocoleasca intrebarea,Yang le spune ca Yoona ii va indeplini orice dorinta ii cere el sa o faca.Prietenii rau intentionati,nu aveau mila de Yoona si i-au spus lui Yang sa-i ceara sa se lase sa fie improscata cu oua,faina si pene de ziua colegiului de catre elevii scolii.Yang,innainte sa vina asa zisi prieteni vroia sa-i ceara sa vina la un concur de alergat prin munti cu el,pentru ca nu avea un partener,dar la final nu putea sa zica nu prietenilor sai.Si asa el a acceptat prpunerea lor.
-Poftim?!nu pot sa fac asta!E umilitor...,suparat rau ea striga in gura mare la ei.
-Nu tu ai zis ca ii vei indeplini orice dorinta ?zise Lee razand.
-Da,dar nici chiar asa.....,tonul ei scazuse.
-Ti-a salvat viata ,nu?ar trebui sa ii fi recunoscatoare...,mandru de el Lee vorbea inlocul lui Yang.
Cu lacrimi in ochi,i-a aruncat o privire rece lui Yang :
-Bine!Fie!am promis si ma voi tine de promisiune....,multumiti?,mai bine muream,spusese in soapta,crezand ca Yang nu o auzea.
Lasandu-i in spate pe toti si-a continuat drumul spre casa.
-De ce? De ce el?De ce trebuia sa-i asculte pe prostii aia?Huh,destinule, de ce imi faci asta?Nu pot sa cred ca Yang e un asa idiot si un nesuferit , il credeam de treaba,doar m-a ajutat cand mi-am sucit glezna! Urghhhhhhhhhhhh,vorbea singura si rupea o floare ce o tinea in mana.Luase floarea si o o aruncase pe jos,dupa care o calcase in picioare cu multa ura.
-Asta nu te va ajuta sa iti rezolvi problemele,sa stii?,era aceasi voce,cea a lui Yang.
-Huh?,se intoarse dintr-o data si il vazuse pe Yang.Tu!Tu ce cati aici?,avea initiativa de a-l omori...
-Stam in acelasi bloc,si acest drum este singurul care duce spre casa.
-Poftim?Dar nu te-am vazut niciodata?Yoona nu mai intelegea nimic,era furioasa si fericita in acelasi timp.
-Asta pentru ca m-am mutat azi,vecino!
-Asa deci..stie cum ma cheama si stie si unde locuiesc,iar eu nici nu i-am spus...prea ciudat,asa sunau cuvintele din capul ei.
-Si daca ma intrebi de unde stiu ,este ca mamele noastre se inteleg bine.
-Aha asta explica tot..., spuse Yoona cu o voce dezamagita
-Uite Yoona,eu nu am vrut sa te pun sa faci asta!
-Atunci de ce ai facut-o?
-Pentru ca erau ei de fata!Eu nu sunt asa.
-Sa inteleg ca tu esti bun si te prefaci ca esti rau de dragul lor?!
-Da!
-Si fa-ma sa inteleg,ei sunt prietenii tai?
-Da!,acela re momentul cand Yang si-a dat seama ca prietenii lui nu sunt cu adevarat niste prieteni adevarati.
-Atunci,de curiozitate ce m-ai fi pus tu sa fac?
-Pai...vroiam sa te dai drept partenerul meu la concursul de alergat prin munti.
-Aha.....dar nu ai un partener deja?
-Nu chiar...si-a rupt piciorul saptamana trecuta si trebuie sa stea 3 luni in pat.Si fara partener nu pot concura.
-Pai.......... as fi acceptat cu mare placere ,daca cineva,si acela fiind tu,nu m-ar fi pus sa fiu umilita in fata scolii!!!!!!!!!!!!!!
Erau doar ei doi pe pod si tipau unul la altul.
-Dar te pot ajuta....
-O,serios?Si ce o sa faci, o sa arunci si tu cu oua in mine?!Cred ca mi-ar fi de mare ajutor!!!
-Nu!Tot ce trebuie sa fac e sa imi risc viata ,iar tu sa ma salvezi.Usor nu?
-Aha...si daca nu te salvez?
-Pai, teoretic ma salvezi.
-Si practic?
-Tu trebuie sa ma salvezi ca sa te salvezi,intelegi logica?
-Daaaaaaa......Si ce se va intampla daca nu te salvez?
-Nu stiu ?!o sa mor!!!!
-Ok!
-Ok?! cu adica ok?
-Bine .O sa iti risti viata ,iar eu voi incerca sa te salvez.
-Incerca?Ma salvezi!
-Glumeam!O sa te salvez...
-In ce m-am bagaaaat?O sa mor!
-Nu te mai plange atata!
Intre timp au ajuns in bloc,unde s-a dovedit ca cei doi aveau apartamentele fata in fata,ce se putea mai bine de atat?
To be continue.......
-