Yoona si-a adus aminte ca azi e ziua maratonului lui Yang.
-Knock!knock!......Yaaaaang trezeste-te!Tipa Yoona ,din fata usii sale.
-Tu ce mai vrei?...
-OF OF OF....esti inca in pijama?!Nu ai zis tu ca ai nevoie de un partener pentru maratonul de azi...?Iti dau un indiciu:te uiti chiar la el ,mai degraba la ea....
-Poftim?!dar nu imi mai esti datoare cu nimic...pentru ce sa ....?
-Deci nu o sa te mai duci?se uita la el ca un catelus cersetor.
-Pai daca tot esti aici...intra si asteapta-ma in sufragerie vin si eu imediat.
-Bineeeeeee!
-Gata sa mergem...of doamne uite cat e ceasul ...hai sa ne grabim!
Intr-un final au ajuns.Si-au legat picioarele unul de altul si au inceput cursa.
Dupa jumatate de ora mai tarziu, cei doi erau in frunte!
-Nu pot sa cred!poate chiar o sa castigam?!spuneau amandoi entuziasmati.
-3 2 1 !!!!!!!!!!!!Castigatorii maratonului sunt Yang si Yoona!Felicitari!
-yeeeeeeeeeeey!!!!!!!!am reusit!am castigat!erau amandoi atat de fericiti.
Cand deodata s-au lua in brate unul pe celalalt si fara sa isi dea seama s-au sarutat.[KISS!KISS!KISS!]Dupa cateva secunde si-au dat seama,si s-au rusinat,dar amandoi privindu-se in ochi si-au dat seama ca erau indragostiti.
Si astfel,dupa acest moment de victorie TOT LICEUL stia ca Yang si Yoona erau un cuplu.Ghinion pentru toate fetele din liceu care visau la Yang.
THE END