Wolfs POV:
Ik loop naar buiten, stap in de auto en begin in een boekje over Maastricht te kijken voor een leuk hotelletje, na een paar minuten bladeren en zoeken vind ik niks wat me aanspreekt, dus besluit ik maar om Eva te bellen voor het adres en of ik kan komen.
'Hey Eva met Wolfs.'
'Hey Wolfs.' antwoord Eva aan de andere kant van de telefoon.
'Euhm zou ik vanavond toch kunnen komen naar jullie pension?'
'Ja tuurlijk het adres is sint bernadusstraat 13.'
'Okay dankjewel tot zo.'
'Tot zo.'
Ik pak snel de kaart erbij en rijd richting de pension.
De weg is makkelijker dan ik had gedacht hier in Maastricht.
Na ongeveer 10 minuutjes ben ik bij de pension.
Ik stap uit en loop richting de deur.
Ik bel aan en wacht dat iemand de deur komt openen, ik zie Eva al enthousiast aanlopen, 'hey Wolfs kom binnen.' Zegt Eva vrolijk.
Dit is mijn werkpartner Floris Wolfs stelt Eva me vrolijk voor aan een vreemde man. 'Hey ik ben Floris Wolfs.' Stel ik mezelf nogmaals voor.
'Ik ben Frank de Ponti de vriend van Eva.'
'Zou ik je even rondleiden?' stelt Eva me vriendelijk voor.
'ja is goed ik loop wel achter je aan.' Antwoord ik enthousiast terug.
Na 10 minuutje zijn we klaar en loopt Eva naar onder en pak ik mijn spullen uit en richt alles goed in op mijn kamer. Als ik klaar ben loop ik naar onder toe waar Eva en Frank in de keuken staan.
'Hey Floris wil je nog wat eten misschien?' vraagt Frank.
'Nee u hoeft geen moeite te doen voor mij ik haal wel wat in de stad.' Antwoord ik onzeker.
'Het is geen extra moeite voor me , koken is mijn hobby namelijk.' Antwoord Frank.
'Ja dan is het goed'. antwoord ik maar snel.
'wat wil je hebben?' vraagt Frank.
'maak maar wat, mij maakt het echt niks uit. Ik eet alles.' Antwoord ik maar want ik wil niet dat hij extra moeite moet doen om iets te maken voor me.
'ik wil je ook wel helpen met koken, want toevallig is koken ook mijn hobby' bied ik hem nog aan.
'Oh ja is goed lijkt me super om samen te koken. Hier heb je een schort.' Zegt Frank enthousiast.
Ik doe de schort om wat ik van Frank heb gekregen en ga naast hem staan. 'Ik snijd de groenten wel zeg ik'. 'Oké dan maak ik de vis klaar.' Zegt hij. We maken een soep met peultjes en garnalen. Het is een soep wat ik nog nooit gehad heb maar het lijkt me super lekker.
Na zo'n dik 20 minuten is de soep klaar en gaan we samen aan tafel zitten, we eten de soep op, als we de soep op hebben ruimen we alles samen op. Ik ga eens richting boven zeg ik tegen Frank en Eva.
'Oké tot morgen dan maar.' antwoord Eva.
'Doei tot morgen.' Sluit ik nog af.
JE LEEST
fleva - een geluk bij een ongeluk
FanfictionEva woont samen met haar vriend Frank en doet recherche werk bij de politie maar op een dag krijgt ze een nieuwe werkpartner genaamd Wolfs. nu krijgt ze twijfels over haar gevoelens en stort haar wereld in, dan gaat ze goeie raad vragen aan haar bes...