een leven zonder eva?

264 12 0
                                    

Wolfs POV:

Daar gaat mijn lieve eef, ik ga haar zo erg missen. Het was echt een geweldige nacht en een heerlijk ontbijt, waarom moesten ze dit ontbijt nou weer verpesten.
Nu zit ik hier alleen, nog steeds in mijn boxershort. Ik schuif de borden, bestek en mokken in de vaatwasser en neem een douche.
Ik sta alleen onder de douche maar eef moest er bij staan.
Na een paar minuutjes zet ik de douche uit en droog me af, kleed me Aan en rijd richting het werk.

Als ik op het werk aankom vraagt Mechels aan me of ik weet waar eva is. Ik leg haar het hele verhaal uit en begin te huilen. Mechels vraagt waarom ik moet huilen, ik zeg dat ik het heel heftig en zielig voor eva vindt want ze mag echt niks weten van ons. Ze geeft me een schouder klopje en zeg dat ik een vrije dag vandaag krijg, ik bedank haar en loop naar mijn moter.

Als ik thuis ben bel ik naar de officiër van justitie om te vragen wat er nu met Eva gebeurd. Hun antwoord laat me schrikken want Eva krijgt 8 jaar gevangenis straf. Als de telefoon wordt opgehangen begin ik opnieuw te huilen.
Evenlater hoor ik de bel gaan en loop verbaasd naar de deur, als ik de deur open zie ik Marion verbaasd staan.
Ze vraagt of Eva thuis is, maar die is er helaas niet. Ik laat haar binnen en vertel haar het hele verhaal want haar kan ik daarmee wel vertrouwen. Ik zie dat ze schrikt en tranen in haar ogen krijgt.

fleva - een geluk bij een ongelukWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu