12. Kapitola

973 81 13
                                    


Taehyung

Vstřebával jsem všechna slova co Jin zatím řekl. Lehce jsem se podíval na Jungkooka, když už jeho jméno znám a přišlo mi ho líto.

Tak roztomilý a nevinný kluk prožívá kvůli rodičům tohle.

„Zřejmě se jim to nepovedlo.. " řekl jsem. Jin hned pochopil na co narážím. Narážel jsem na to, že jako jediný přežil.

„Auto hned jak narazilo do stromu bouchlo, těla shořela a zůstaly jen nějaké pozůstatky. V autě se našli jen pozůstatky dospělých těl. Jungkookovo tělo se tam nenašlo.. "

„Jak je to vůbec možné?"

„Myslel jsem si, že jejich záměr byl zabít rodiče a Jungkooka unést. Když se jeho tělo nenašlo, ani v aute, ani mimo auta.. "

Když se jednou zapleteš s mafiánem není už žádná cesta zpět.. Nezachrání tě ani to, že chceš mít rodinu. Jednoduše tě zabijou a rodinu taky.

„Tak Jungkooka vyhlásili za mŕtveho, hledání bylo neúspěšné. Žádné důkazy, že může být nažive. Snášel jsem to dost špatně.. I když jsem toho milence naší matky nesnášel a potom už i matku. Jungkooka jsem miloval jako vlastního bratra. " všiml jsem si jak ho Jungkook hned objal. Jin ho pohladil po vlasech.

„Jenže jsi ho našel. Jak?"

„Ano, našel jsem ho. Slyšel jsem, že je v děckém domově kluk, který se na něj podobá. Tak jsem tam zašel a z dálky uviděl, že je to fakt Jungkook. Jenže jsem se bál k němu jít. Bál jsem se, že mě sledují. Jednoho dne jsem to risknul a navštívil ho." řekl Jin. Bylo na něm vidět, že má svého bratra neskutečně rád.

„Víš jak jsi říkal, že o něm nejsou žádné záznamy?" podíval se na mě Jin. Zamračil jsem se a přikývl.

„Práveže jsou, ale pod jiným jménem. Jmenuje se Jeon Jungkook a záznamy byly pod jménem  Jeon Junghyun."

„Změnil jsi mu příjemní i jméno." připadal jsem si teď jako pitomec, mohlo mě to napadnou.

„Jen jméno. Příjmení má své, našel jsem mu adoptivní rodinu, která má stejné příjmení." byl jsem neskutečně v šoku a taky překvapený. Jin všechno úžasně přemyslel aby ochránil bratra.

„Proto jsem se občas vytratil na den pryč.. Chodil jsem ho navštěvovat. Někdy i víckrát. Jelikož když Jungkook začal dospívat, tak se ukázal další problém." 

„Jaký?"

„Jungkook má little space.. "




































Druhé vysvetlenie :)) Dúfam, že každý chápe ako sa všetko stalo.. Ešte v ďalšej kapitole sa ukáže malé maličkosti.. :)))

A potom sa zameriame na Taekook :))) ❤️

Danger Love [taekook]Kde žijí příběhy. Začni objevovat