Jungkook
„Hyung, už se ani pořádně nevidíme. " smutně jsem řekl a objal svého hyunga.„Vždy sem chodím, Jungkookie." řekl Jin hyung a usmál se.
„Jednou do týdna. " řekl jsem trošku naštvaně, ale naštvaný jsem nebyl, jen mi bylo líto, že mě nechodí navštěvovat pořádně.. Když přijde, tak jsme stejně celý čas doma a nikam nejdeme.
„Rád bych chodil častěji, ale mám práci." pořád říká, že má spoustu práce. Možná mě nemá rád, tak chodí jen jednou do týdne.. Kdyby mě měl rád, tak si udělá čas kdykoliv.
„Půjdeme dovnitř?"
„Mně to už nebaví být pořád doma. Chci jít někam ven, jako chodí jiní lidi. Se svým hyungem někam na dort do restaurace.. Nebo jít něco nakoupit. Pořád jsme jen doma.." řekl jsem všechno co jsem měl na srdíčku, až se mi ulevilo.
„Kookie, kolikrát jsem ti říkal, že je to venku nebezpečné?" a zase to stejné, že je to nebezpečné, že je venku mnoho zlých lidí.
„Prosím, hyung. " udělal jsem psí očka.
„Dobře, uděláme dnes vyjímku." řekl hyung. Rozzářila se mi očka a radostně jsem ho objal. Utekl jsem se obléct a hned jsem byl nazpět.
Hyung mě vzal do nějaké restaurace, která byla hezky zařízená. Když jsme vstoupili, tak všude voněla hezky vanilka. Rozběhl jsem se k pultu, kde byly za skleněnou zdí vyložené různé druhy dortíků.
„Vyber si, který chceš." pohladil mě Jin po vlasech a já se usmál. Milá paní se na mě usmála a já ukázal na růžový dortík s růžovou polevou a barevným zdobením. Hyung mi ještě objednal něco k pití a všechny dobrůtky vzal a odnes na nejbližší stůl.
Hned jsem se do dortíku pustil a vychutnával si sladkou chuť, která se mi rozplývala v pusince. Jin si koupil jen kafe, které pil a působil dost nervózně.
„Jsem plný." zamumlal jsem a pohladil se po bříšku, když jsem dojedl. Byl to obrovský dortík.
„Ještě ti koupím pár domů, ano?" řekl Jin, přikývl jsem a koukal se na něj jak došel k pultu a dal jich pár zabalit. Trošku jsem posmutněl, nechtěl jsem jít ještě domů.
„Víš co mě napadlo? Co kdybych přišel i zítra a zašli bychom na procházku?" byl jsem celý nadšený, že jsem hned přikývl. Zřejmě si všiml, že jsem smutný. Doprovodil mě domů a hezky jsme se rozloučili.
Tak ešte jedna, keď ju už mám napísanú.. :D a môžem si v noci napísať ďalšie 🙄😀😀❤️
Dobrú noc prajem.. 🥰🌺💗
ČTEŠ
Danger Love [taekook]
FanfictionCo se stane, když se překříží dva úplně odlišné světy? Jeon Jungkook roztomilý, nevinný chlapec, který si myslí, že svět je jedna velká pohádka. Kim Taehyung dominantní, nebezpečný muž, kterého svět není vůbec pohádkový, spíš horor?