Dupa ce s-a ridicat Maryo de pe scaun s-a dus la Edward si l-a tras de pe scaun punandu-se el in locul lui...
Ma trage de mana si ma intreaba..:
-De ce ma eviti?...si nu minti
-Nu te evit,ti-am mai zis
-Cum sa nu....vad asta
-Ba nu...doar ca ti-am mai zis ca am treaba.....asa ca paaa(si trag mana cu putere din stransoarea lui )
Cade ca mort pe scaun cu o mimica..wow..parea ca regreta ceva...pff ce sa regrete?....parca i-ar pasa..... de ce sa ii pese el nu are inima....(ahh am innebunit vorbesc singura).Deodata il imping pe Maryo si il trag de mana pe Edward sa se aseze pe locul lui....Maryo pleaca si se aseaza pe fostul lui loc unde a stat cu o mana in obraz pana am ajuns la scoala..
La scoala!!!!
-Hey Ranya!!-ma striga Rebecka
-Hey Rebecka!! raspund eu
-Am vazut ce s-a intamplat in autobuz-imi zice ea
-Siii????-ma rastesc euu la ea si apoi plec rapid....
Rebecka pov.
Ce ingamfata.....pfff ce figuri.....nu merita nici sa il priveasca pe Maryo ..dar sa il si aiva..eu merit pe de alta parte...ah ce toto spun e prietena mea nu ar trebui sa gandesc asa
Dar ce ma impiedica...eu cand mi doresc ceva...treebuie sa il am si nu tin cont de nimic...nici macar ca este ea prietena mea..nici macar nu e asa de buna...deci nu se pune daca il fur pe Maryo...ooooooo Doamne!!
Ranya pov.
Offf de ce oi fi fugit asa???? cred ca acum Rebecka se simte prost....mhhh ea este o prietena atat de buna mereu imi vrea binele si incearca mereu sa ma aproprie de Maryo...iar eu acum ce am facut? am fugit ca o proasta si nesimtita!!!!! AGHHHHHH tampita sunt!!!!!!!
Ma intorc la Rebecka..
Croita sa imi cer scuze,Rebecka nu mai era acolo...fractiune de secunda m-am gandit ca s-a suparat si a plecat dar cand am intors privirea am vazuto cum FLIRTA cu Maryo.....??nu se poate il place? ce imbecila sunt...asta era cu toate acele comentari ahhh PROASTO asa esti tu mereu ii ierti pe toti (vorbeam despre mine)....Ma duc la ei iar Rebecka era....era distrusa...i-a picat fata cand m-a vazut..
-Hey Rebecka!-zic eu
-Amm........mmm hey Ranya!!! ce faci aici?
-Eu eram pregatita saaaa iti spun ca imi pare rau pentru izbucnira de mai devreme..dar vad ca esti ocupata...papaaa
-Hey Ranya nuu,staii
-Las-o balta Rebecka am treaba
Cat de proasta am fost si nu am vazut asta? ca Rebecka era indragostita de Maryo,ahh si eu ce ma fac acum?dar eu am considerat-o prietena!!!deci cred ca trebuie sa il cedez pe Maryo ..si asa ce sanse am ei doi se cunosc de mai mult timp,asa ca ea are mai multe sanse ahhh
CITEȘTI
Viitor neasteptat
Teen FictionRanya fata care se muta la o scoala noua..dar i-a fost usor sa se integreze deoarece cunostea mare parte din oameni Era o adolescenta care avea incredere in ea.nu se intimada si stia ceea ce poate....... Cand a ajuns la noua scoala,ca oricare adol...