Vine Bly

35 3 0
                                    

Cum ne dam jos din autobuz eu si Maryo ne tineam de mana......iar in fata noastra apare chiar....

-Bly...of Doamne..ce faci?

-Bine Ranya tu? hopaaa cineva si-a facut iubit..

-Aaaa...da!!!

-Va sta foarte bine impreuna!!!

-Da stiam!!

Si acest baiat cine este? intreb eu

-Aces baiat este Tony prietenul meu!!

-Eee nu sunt singura cu iubit.....rad eu

-Normal ca nu!!! doar ca iubitul tau sa nu iti atraga atentia de la scoala ....sa nu cumva sa nu mai inveti.

-Ohhh Bly ...nuu!!!!

-Sa ai grija de ea ca de nu.....o sa ma cunosti......rade Bly

-Sigur ca da. raspunde Maryo
Dupa ce terminam discutia..... eu si Maryo plecam.în drum spere petrecerera de nasterea a celei mai bune prietene Giulia
-Maryo eu sunr gata!
-Si iubire....
La petrecere..
Buuunaaaa copii....!!!ne intampina Giulia.
-Buna Giulia! Si la multi multi ani!!
-Multumesc mult draga mea prietena..!!
Eu si Giulia ne stim de cand aveam 5 anisori.....si chiar daca e mai mica decat mine cuun an..ne întelegem foate bine.
O îmbratisez pe Giulia,iar atuinci cand strig la Maryo sa.mi dea cadoul sa il înmanez.....ce sa vezi Maryo nu mai era langa mine..
-Maryo!!!!???....hei unde esti??....
Deodata ce.mi întorc capu' Maryo era retras intr.un cot si vorbea la telefoooonn.....cu cine? nu stiu.....dar mimica lui era foarte mieroasa....bucuroasa....oare cine o fi?
Merg catre el....iar atunci cand ma vede se sperie de mine,chiar foarte tare si inchide imediattelefonu'.
-Cu cine ai vb?
-Cuuu....ââââ...mama....da cu maRanya
-Maryo suntem impreuna de 2 luni.....daca tu in aceasta relatie nu o sa fi sincer..ce rost mai are..??
-Nu,nu iuubito..ce tot spui...gata gata haide sa ne disttam!!! asteapta doar 5 minute ca ma duc la baie!!
Convorbire telefonica
-Scuze scuze scumpo ca am inchis asa brusc....doar ca a venit Ranya si sti tu!!
-Oh Maryo cand ai de gand sa tedesparti de ea???
-Sti si tu foarte bine ca eu trebuie sa duc pariul facut cu baieti pana la sfarsit...am castigat jumate din el...facand.o sa fie cu mine....acm nu mai trebuie decat sa ma culccu ea....si apoi gata!
-Ohhhh!!! Okey!!!

Ce mama dracu!!???.....asta vrea snobul asta de la Ranya??...ohh nuu, nu se poate cat sunt eu aici nuu!!!
Cat de taran sa fi sa faci asa cceva....pt un pariu...îhhh il distrug...trebuir neaparat sa.i spun lui Rayna...doar e CMBPPV a mea...!!!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 19, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Viitor neasteptatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum