2018 rok kupione dwie gwiazdy Neymar Jr oraz Kylian Mbappé, Paris Saint Germain staje się potęgą!
Od pamiętnego wydarzenia minął tydzień. Neymar swoim czerwonym Ferrari jechał na trening. Ludzie oczerniali go w internecie nazywając ,, frajerem lecącym na hajs". On jednak nie zwracał na to uwagi. Uważał że po 4 latach spędzonych w Barcelonie przyda się mu nowe doświadczenie. W głębi serca tęsknił za przyjaciółmi , których mu tu brakowało. Nie został zbyt dobrze przyjęty wśród nowych kolegów na boisku. Po dojechaniu na miejsce zaparkował i zabrał torbę . Udał się do wejścia by następnie udać się do szatni. Jego szafka była najdalej od wszystkich. Tak zarządzili ,,koledzy" z drużyny. Przebrał się na trening. Wyjął korki. Lecz jeszcze ich nie włożył bo musiał skorzystać z toalety. Gdy wrócił ujrzał że jego korki są całe mokre.
Pov: Neymar
Co ja im takiego zrobiłem że mnie tak nienawidzą?
Widzę jak każdy się ze mnie śmieje nawet trenerzy. Czuje się upokorzony. Nagle do pomieszczenia wchodzi Kylian.
K: co tu tak wesoło?
V( veratti): chłopaki wrzucili płaczkowi korki do basenu
Kylian spojrzał się na mnie ze współczuciem. A mi było jeszcze bardziej wstyd.
T(trener ) : dobra chłopaki chodzicie na trening.
Wyszli a ja postanowiłem wrócić do domu. Gdy szedłem do samochodu postanowiłem zadzwonić do Gerarda.
N: Hej Gerard!
G (Gerard ) : Po co dzwonisz ?
N: chciałem pogadać
G: chciałeś pogadać? Śmieszny jesteś.
N: Ale Gerard
G: Nigdy już do mnie nie dzwoń ani do nikogo z twojej już byłej drużyny.
Rozłączył się. A mi było jeszcze gorzej. Łzy na mojej twarzy zaczęły spływać. Uświadomiłem sobie że zostałem całkiem sam. Dostałem kiedyś namiary na dilera . To czemu by nie skorzystać?
Co dalej ? Dowiemy się w następnej części.
CZYTASZ
Król pokera / Neymar , Kylian Mbappé
FanfictionNeymar Jr- nielubiany przez kolegów w szatni Kylian Mbappé - odrazu zaakceptowany