Impreza

711 23 9
                                    

Rok 2018
Paris Saint Germain wygrywa tytuł najlepszego francuskiego klubu. Ciekawe co dzieje się za kulisami. Bo jak wiadomo piłkarze lubią imprezy poza tym mają co świętować.
        Na żywo nadawał Julio Sancho.

Godzina 24:00 szatnia klubowa gdzie odbywa się impreza.
Pov: Kylian
Wszyscy w szatni już są pijani. Co za tym idzie robią bardzo głupie rzeczy np. Veratti robiący striptiz. Fuj nie chciałem chyba tego widzieć.
Widzę jak Ney jest pijany w sumie ja też. Chyba ten alkohol źle na mnie wpłyną ponieważ podszedłem do Neymara i go pocałowałem. Ney oddawał pocałunki.

Następny dzień godzina 13:23 dom Neymara

Pov: Neymar
Właśnie się obudziłem. Ja nie mogę ale głowa mnie nawala chyba nie powinienem aż tyle pić.
Zerknąłem na mój telefon.
17 wiadomości z grupy Muchomorki
Kto wymyślał tą nazwę grupy klubowej ? Dobra nie ważne przynajmniej nie jest tak najgorzej. Patrząć na nazwę którą nosi grupa barcy to jest jeszcze nie tak źle. No bo nie na co dzień jesteś na grupie która nosi nazwę ,, włochate yeti". Dobra nie ważne. Zobaczę co mnie ominęło.
Veratti :
Coś ich ewidentnie łączy

Navas : Widziałem jak się całowali 😎Di Maria : Uuuu szykuje się nowa hot para😎 Navas: E Maria to moja emotka 🤬Di Maria : Po nazwisku to po pysku 😝😚Kurzawa : Że Neymar i Mbappé razem nie spodziewałem się tego po nich

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Navas : Widziałem jak się całowali 😎
Di Maria : Uuuu szykuje się nowa hot para😎
Navas: E Maria to moja emotka 🤬
Di Maria : Po nazwisku to po pysku 😝😚
Kurzawa : Że Neymar i Mbappé razem nie spodziewałem się tego po nich.
Drexler: Cooo jest 😮
Dogba : Ej spokojnie pewnie tak się zachowywali ponieważ byli pijani.
Navas: Przyszedł pan maruda niszczyciel marzeń i dobrej zabawy 😑
Dogba: Tylko mówię fakty
Di Maria : @Dogba stul dziób dobra ?
Dogba: Ale ...
Di Maria : Ćssss
Kimpembe : @mbappe czemu przyjacielowi nie powiedziałeś że masz nowy związek ?
Di Maria : No właśnie @mbappe ?
Navas: @mbappe czekamy
Mbappé : Może wasz umysł jest na aż tak niskim poziomie że nie potraficie przyswajać informacji. NAPISZĘ TO PIERWSZY I OSTANI RAZ NIGDY NIC MNIE NIE ŁĄCZYŁO ANI NIE BĘDZIE MNIE Z NIM ŁĄCZYĆ .

Byłem zaskoczony i za razem mnie to bardzo zraniło. Eh jak zwykle . Pamiętam ten pocałunek chodź byłem pijany. Ale jak widać dla kyliana to była zwykła zabawa. Gdzie ja mam być tylko zabawką. Taki mój smętny los. Bo mnie nie można ani lubić ani kochać.
Łzy spływają mi po policzkach chodź dwa miesiące ich nie czułem dzięki właśnie Kylianowi. O właśnie dzwoni do mnie Kylian
N: Hej - starałem się by mój głos nie drżał.
K: Siemka przejdźmy odrazu do setna. To co się wydarzyło na imprezie nie miało prawa się wogule wydarzyć ( tak tak wmawiaj sobie to Kylianku ~ autorka)
N: No jasne że tak - starałem się opanować od płaczu
K: Najlepiej zapomnijmy o tym. Bo przecież to był nic nie znaczący pocałunek po pijaku. Hahaha
N: No pewnie że tak. Sory ale muszę kończyć dopiero co wstałem a nic nie zjadłem a w brzuchu mi strasznie burczy. To pa Kylian do zobaczenia po wakacjiach.
K: No pa Ney
Rozłączyłem się i zaniosłem się płaczem. Coś czuje że wraca moja dawna przyjaciółka...
1 miesiąc później gdy Kylian wraca do Paryża z Malediw.

Pov: Kylian
Od ostatniej rozmowy z Neymarem miną dokładnie miesiąc. Nie dzwonił , nie pisał, nic na swojego ig nic nie wstawiał. Zaczynam się o niego martwić...

Reklama !!!
Kochani przepraszam że przez tak długi czas nic nie pisałam ale miałam dużo nauki. Ale wracam. Chce wam życzyć szczęśliwego nowego roku !!!

Król pokera / Neymar , Kylian Mbappé Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz