Tak pojď řekl mi Karl a já šel za ním jako ocásek, nevěděl jsem jestli mě taky miluje a nebo to dělá jen srandy.
Vešel jsme do bytu a hned usadil na gauči Karl se mě zeptal co chci k jídlu já jsem odpověděl že nic.
"Tak mě nějak napadlo co co zapnout stream"odpověděl jsem a přitom koukal do prázdna.
"Skvělý nápad půjdu to nahoru přichystat" odpověděl mi Karl.
Šel jsem pomalu za ním s plánem ho vystrašit.
Šel jsem potichu ale Karl mě předehnal a šťouchl mi do zad a já zakřičel jako holka.
"Co to děláš vyděsil jsi mě Karle"
"Byl taky plán, pojď už streamovat"řekl a vešel do jednoho z pokojů, šel jsem za ním.
Vítal Diváky a začal stream.
Napřed se mnou lehce flirtoval objímala mě až potom došla na to kdy mi chtěl dát pusu čistě kamarádskou samozřejmě protože to kamarádi dělají.
On nevěděl co k němu cítím a tak jsem uhnul pohledem.
Karel se smál.
Ukončili jsme stream, byl unavený a skoro usnul na stole vzal jsem ho a odnesl do postele hned vedle.
Karl mi v polospánku chytil za ruku a nechtěla se pustit, nechtěl jsem ho budit tak jsem si lehl k němu.
Byl byl tak roztomilý když spal lehce oddychoval a usmíval se, neudržel jsem se a dal jsem mu lehkou pusu na čelo"promiň Karle zašeptal jsem do vlasů"
A usnul jsem s ním.______________________________________
Omlouvám se že kapitoli jsou tak krátké ✨✋😫