Eliota trene bakan öküz gibi bakmayı kesip cırladım.
"Ya salak mısın ya?!"
"Kızım burda salak olan biri varsa oda sensin."hıı laf mı soktun şimdi sen?
"Eliot bişey sorucam.Mal mısın?"
Yüzüne cocumuyo suratı yapıp bana baktı.
"Çok konuşmada soruma cevap ver." Cik kinismidi sirimi civip vir.
"Ya ehehhe salak mısın?Ben sana yakışıklı demedim.Yapışklı dedim.Düştün yakama lan!"
Kıvırmakta dünya markasıyım arkadaşlar eed.
Bana bakıp hafif sırıttıktan sonra yemekhaneye varabilmiştik.
Bir masaya geçip oturduğumuzda sonunda sorma fırsatı bulabildim.
"Kavga sırasında neden o çocuğa sevgilin olduğumu söylememi istedin?O çocuk kim? Konunun benimle alakası ne?"
Soluklandıktan sonra mavi gözlerimi ona diktim.
"Öncelikle nefes al mal.Konu seni ilgilendirmez.Çocuğun kim olduğuda."
Ulan ben bu çocuğu napayım?Lan senin manitan gibi davranmamı istiyorsun.Nasıl benimle ilgisi yok?
Düşüncelerimi aynen Eliota yonelttiğimde biraz düşündü.Sanırım haklı olduğuma kanaat getirmiş olacak ki konuşmaya başladı.
"Beni iyi dinle bücür.O senin kuru zeytin dediğin çocuk bu okulun en boktan insanıdır diyebiliriz.Okulda yan bakmadığı kız yok.Ne yaptıysam senin için yaptım.Eğer ben o kavgayı çıkarmasaydım sanada ana avrat düz giderdi emin ol.Bu iş ikimizde kârına."
Uzun konuşmasından sonra ona baktım."Nasıl ikimizinde kârına? Senin çıkarın ne?"
"Vanessa."
Kısa ve öz cevabından sonra kaşlarımı çattım.
"Vanessa?"gözlerini devirdi.
"Vanessa okulum en güzel kızı." En i bastırarak söylemişti. "..ve bende en yakışıklı çocuğuyum."
Gözlerimi irice açtım."Onu kulanıyorsun."gözlerini devirdi.
"Aptal olma. Vanessa bunun farkında.Buna bir nevi çıkar ilişkisi diyebiliriz.Popilerlik bakımından.Anlarsın ya.Eğer onu seninle kıskandırırsam,bunu egosuna yediremez.Sonra...sonrasını biliyorsun işte."göz kırptı.
Gözlerimi devirmemek için zor tutarken düşündüm.Vanessa yı tanımamama rağmen sevmemiştim.
Hangi kız sırf popilerlik için birisiyle sevgili olabilecek kadar düşebilirdiki?
Bakışlarım yemekhane kapısına kaydı.Ketçap hayvan gibi sırıtarak bize doğru geliyordu.
Bizim masaya gelince sandalyeyi çekip ters bir şekilde,yayılarak oturdu.
"Nörüyonuz?"
Eliota baktığımda kaslarının gerilediğini gördüm."Ulan yavşak,bir önceki teneffüs kavga ettiğin adamın yanına gelip nasıl hiçbirşey olmamış gibi davranıyorsun?Söylesene söz karaktersiz demiycem."
Oouuvvvv vurdu gol olduuaa!!
Ketçapın yüzü yavaş yavaş ciddi bir ifade alırken,sandalyeyi hızla itip ayağı kalktı.
"Bu kızı senin elinden alacağım Eliot!Hatta ben almayacağim,o bana kendisi gelicek!hatırlarsın ya."
Ne olduğunu anlayamadan,Eliot yumruğunu ketçapa indirmişti.Böyle diyince komik oluyor lan.Neyse durun iş ciddi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Okul
Teen FictionYeni okula başlayan bir kiz,okulda yaşanan olaylar ve nefretle başlayan bir AŞK acaba miley kimi seçecek ?