HE CANIM HE.

3.6K 180 9
                                    

Ben ona ne gülüyosun mal bakışlarımı atarken o hala gülüyodu yeter ama he! ''Bana bak ilk günden başıma dert açma benim fena yaparım seni.'' diyemedim.Çünkü çocuk bana sen bittin bakışları atıyordu.Biz çocukla bakışırken sonunda konuşabildi.

''Bak sen! Bizim zavallı aşığımız merak ediyomuş''o merakı alır sana neyse.ben ona yüzümü buruşturup bakınca yan taraftaki çocuk kıkırdadı.''Burada neler oluyor ?'' diye sorduktan sonra Yan taraftaki taş olan dibime girdi ve kulağıma eğilip ''Hatırlarsan bahçede bana birşey demiştin'' dedi.Oha şimdi çaktım ben geri çekilince çocukta geri çekildi bu sefer ben onun kulağına eğilip ''sanırım karizmana yediremedin ama merak etme daha bunlarla çok yüzleşiceksin.'' aahada göt ettim seni nihahha.Ben bunu dedikten sonra çocuk kaşlarını çattı ve ''Sende eğer benimle sevgili numarası yapmazsan bu fotoğrafı internete yayarım bücür.'' dedikten sonra cebinden telefonunu çıkarttı ve bana bi tane fotoğraf gösterdi.HE CANIM HE YAPAMAZ DİMİ (!)

Bana fotoğrafı gösterdikten sonra resmen cırladım ''SENİ PİS SAPIK! BU FOTOĞRAFI DA NERDEN BULDUN?! EĞER BU FOTOĞRAFI YAYARSAN YEMİN EDERİM SENİ Sİ-'' neyse.Ha fotoğrafta ne mi var? benim lise 1 deki tipim.Tabi eğer bu tipse popomdan çıkan şey bile ondan daha güzel!

Neden mi? Diş telleri,inek gözlüğüm,barbie'li buluzum (bunun hakkında konuşmak istemiyorum).

Yeni OkulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin