Şerro'dan şu anki Cicibebe'ye, Ciciro'ya;
"İnsan hayalleri olduğu sürece yaşar, olur da bir gün hayallerini öldürürsen ölüm sebebinin bu olduğunu bil."
Bu cümleyi bulduğum her yere yazdığımı biliyorsun, o yüzden yine bununla başlamak istedim çünkü benim için anlamı çok çok özel, aynı bugünün olduğu gibi.
16 Mayıs.. Gerçekten o güne kadar elle tutulur hiçbir hayalim, isteğim yahut arzum yoktu. Boşa yaşıyordum Cicibebe, geniş bir çevre ya da arkadaşlar içten içe hiçbir şey ifade etmiyordu benim için. Korkularımla yüzleşmek bana göre imkansız bir şeydi, o yüzden herhangi bir hayalimin olmayışını ve çevremdeki insanların sahteliğini düşüncelerimin en derin kısmına gömmüştüm. Korkularımdan kaçabildiğim kadar kaçmayı düşünüyordum fakat 17 Mayıs'la beraber hem tanıdığım, hem de tanımadığım bir hisle karşı karşıya kaldım. Birini kaybetme hissi, evet belki diğer arkadaşlarımdan dolayı biliyordum fakat seninki çok çok farklıydı. İlk öncelikle üzgünüm, kaybetme hissi kafama öyle yerleşmişti ki seni boğuyordum kıskançlıktan aMA ÜZGÜN DE DEĞİLİM PEK çevrendekilerin hepsi o muamelemi hakediyordu.
her neyse konumuza dönelim.
Şu anki halime göre o aylardaki halim fazla cahil, seni anlamaya çalışsam, anlasam da olaya asla genişçesine bakamıyordum. Şu an bakabiliyor olsam bile her şey bir şekilde halloluyor ve geriye yine Ciciro kalıyor.
Seninle beraber hayallerim oldu, erken olsa da birçok hissi tattım, korkularımla yüzleştim, ağladım ve hayatın ders çalışmaktan ibaret olmadığını çok güzel bir biçimde anladım.
Hala benden sakladığın şeyler var, hala sana söyleyemediğim şeyler var. Bunların bir önemi yok çünkü sadece birbirimize güvenebiliyoruz. En azından benim huzurum sensin, sadece senin karşında böylesine rahat olabiliyorum. Duygularım, düşüncelerim, bedenim; başkasına karşın sana davrandığım gibi davranmak düşüncesi bile korkunç geliyorken benden bir gün birbirimizden kopacağımızı düşünmemi nasıl bekleyebilirsin ki?
Bir yıl doldu, eskisi gibi gelecek hakkında tahminlerde bulunamıyorum ve anı yaşıyorum. Başımıza ne gelirse gelsin, Ciciro daima sonsuz olacak. Aramızdaki hiçbir şey çocuksu duygulardan ibaret değil, sevgimi çıkarıp gösterebilsem belki daha iyi anlayabilirdin bunu.
Seni seviyorum ve sevgi her şeyi halleder.
Gidişin hayallerimin ölmesi demek, gidişin ölümüm demek. Kimse hayalleri olmadan yaşayamaz, amaçsızca sürüklenmenin derin acısını adım gibi biliyorum ve tekrardan öyle olmak istemiyorum. Hayallerim elimden kayıp gittiği an bende giderim. Sen benim hayalimsin, hayallerimsin. Hayaller her şey demek, sen benim her şeyimsin ve ben ne olursa olsun bu durumdan memnunum.
"Beraber güldük ve beraber ağladık, bunlar basit duygulardı fakat benim için her şey demekti. Ayaklarım batan dikenlerden kanayana kadar senin için koşacağım."
Ciciro ortak, güzel olan her şey.
Ciciro, tek inancım ve Ciciro, sonsuza kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘤𝘩𝘢𝘮𝘰𝘮𝘪𝘭𝘦
Non-Fiction𝖻𝗎̈𝗍𝗎̈𝗇 𝗎̈𝗓𝗎̈𝗇𝗍𝗎̈𝗅𝖾𝗋 𝗓𝖺𝗆𝖺𝗇𝗅𝖺 𝗀𝖾𝖼̧𝖾𝗋, 𝖽𝖾𝖽𝗂. 𝖻𝗂𝗋 𝗀𝗎̈𝗇 𝗎̈𝗓𝗎̈𝗇𝗍𝗎̈𝗇 𝗀𝖾𝖼̧𝗂𝗇𝖼𝖾 𝖻𝖾𝗇𝗂 𝗍𝖺𝗇ı𝗆ı𝗌̧ 𝗈𝗅𝖽𝗎𝗀̆𝗎𝗇𝖺 𝗌𝖾𝗏𝗂𝗇𝖾𝖼𝖾𝗄𝗌𝗂𝗇. 𝗁𝖾𝗉 𝖽𝗈𝗌𝗍𝗎𝗆 𝗈𝗅𝖺𝗋𝖺𝗄 𝗄𝖺𝗅𝖺𝖼𝖺𝗄, 𝖻𝖾𝗇𝗂𝗆�...