𝗌𝗍𝗂𝗅𝗅 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗒𝗈𝗎²

16 4 20
                                    

Şerrodan gelecekteki Cicibebe'ye, Ciciro'ya;

Gelecekteki biz, tahmin etmesi ve düşlemesi ne kadar da zor değil mi?

Belki de ayrıldık, içimdeki acı verici umutla yaşamaya devam ediyorum.
Belki de ayrıldık ve hayalleri elinden alınmış bir papatya misali solup gittim.
Belki de bütün her şeyi beraber atlattık, aynı çatı altında yıldızları izleyebildiğimiz günler geçiriyor ve anılar biriktiriyoruz, her gün saçma sapan şeylerle seni uyandırıyorum, kahvaltı için aynı masaya oturuyor ve akşam yemeğinde aynı masadan kalkıyoruz.

Her şey olabilir Cicibebe, her şey. Kadere inanırım fakat benim için daha önemli olan insanın neyi arzuladığıdır. Neye inanırsan, o olur. Neyi düşlersen, o gerçekleşir. En kötüyü düşünüyorsan zamanı gelince en kötüyü yaşarsın çünkü en iyi ihtimali asla düşünmeyerek yaşama ihtimalini yok etmişsindir.

Seninle olduğum sürece hep en iyisini düşündüm ve düşüneceğim, çünkü mutsuz olmak için hiçbir sebep yokken mutlu olmak için tonlarca sebebim var; bu sebeplerin en önemlisi Ciciro.

Hayata bir kere geliyor, yaşıyor ve gidiyoruz. Duygusal bir insanım, arkamda izler bırakarak yaşamı terketmeyi tercih ederim. Dolu dolu bir hayat yaşamaktansa, neden ömrümün sonuna kadar kırgınlıkla yaşayacağım bir hayatı tercih edeyim?

Bu yüzden, umarım gelecekteki Ciciro da benim gibi düşünmüştür ve umarım ayrı düşmemişlerdir. Umarım camlarının önlerini papatyalar süslüyor, odalarından dağınıklık eksik olmuyordur. -Öyle yaşayacağımıza eminim de çünkü :3-

Birlikte büyümüş, birlikte yaşıyor ve birbirimizi seviyor olarak kalmış olalım. 17 Mayıs benim doğum günüm, doğum günü dileğim sadece bu; Ciciro'nun sonsuzluğu.

"Çünkü kimse ebedi sevgime zarar veremez, sevgimi korumak için kurduğum hanedanlıkta beraberiz."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
𝘤𝘩𝘢𝘮𝘰𝘮𝘪𝘭𝘦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin