( Çocuk hikayelerini bu şekilde uyarlıyorum jkfkskf)
Bir zamanlar Japonya'da yaşayan güzel bir takım varmış. Bu takımın en sevdiği oyuncusu Aoto'ymuş. Aoto bütün gün topuyla oynarmış. Bir gün bahçede yine topuyla oynarken top bir kuyuya düşmüş. En sevdiği topunu kaybeden Aoto ağlamaya başlamış.
Kuyunun kenarına oturmuş ve "Ah, keşke topumu geri alabilsem!" demiş. Tam o sırada, Aoto'yu duyan bir kurbağa kuyudan sıçrayıp çıkmış. Aoto'ya eğer üç gün boyunca onunla kalmasına izin verirse topunu kuyudan çıkaracağını söylemiş.
Aoto kurbağanın bu teklifini kabul etmiş. Ama kurbağa topu kuyudan çıkarınca Aoto, topu kaptığı gibi koşup sahaya gitmiş. Ne var ki aynı gün kurbağa sahaya gelip Aoto'dan sözünü tutmasını istemiş. Bu sırada koç gelip durumu öğrenmiş.
Koç, Aoto'dan sözünü tutmasını istemiş. Aoto istemeye istemeye kurbağanın yanında kalmasını kabul etmiş. Tabağından yiyip bardağından su içmesine izin vermiş. Sonra onu evine götürmüş ve yastığın üzerine koymuş. Kurbağa geceleri orada Aoto'yla uyuyacakmış.
Aradan iki gün geçmiş. Kurbağa kendisini Aoto'ya sevdirmeye başlamış. Derken üçüncü günün sabahında Aoto, kurbağanın başına bir öpücük kondurmuş. Kurbağa birden Kota'ya dönüşmüş. Bunu gören Aoto çok şaşırmış. Meğer kötü bir koç Kota'yı kurbağaya dönüştürmüş. Normal haline dönüşen Kota
"Seni dolandırıyorum şekerim bay baay" demiş ve Aoto'nun topunu kaptığı gibi kaçmış.
Ne dersiniz bu seriye devam edelim mi kjfhskehf