Kaptan Shou ve 7 Oyuncu

111 9 32
                                    


Tarihin bir zamanında Japonya'da Predators adında bir futbol takımı varmış. Takımı yöneten koç çok iyi kalpli bir insanmış. Bir de çok bağırtlak bir kaptanları varmış. Koç bir gün aniden istifa etmiş. Aradan aylar geçince yeni bir koç gelmiş. İkinci koç çok  kötü kalpli biriymiş. Herkese bağırırmışş.

Koçun tek düşündüğü şey kazanmakmış. Her gün sihirli formasının önüne geçip:

-Forma forma söyle bana... Var mı benden daha bağırtlak koç bu dünyada, diye sorarmış.

-Hayır efendim, diye cevap verirmiş forma.

Tüm bunlar olup biterken takımın kaptanı Shou da iyice bağırtlak hale gelmiş.

Bay Momoyama Başkancık bir iş için ülke dışına uzun bir seyahate çıkmış. Bu sırada koç ve kaptan Shou da bir arada kalmışlar.

Koç yine formasının karşısına geçip:

-Forma forma söyle bana... Var mı benden bağırtlağı bu dünyada?, diye sormuş.

-Eeee şey... Kem küm... Evet, koçum Kaptan Shou var, demiş ayna.

Bunu duyan koç çok sinirlenmiş ve sinsi bir plan yapmış. Maç görevlilerinden biri olan hakemi yanına çağırmış ve Kaptan Shou'yu maçtan sonra dövmesini söylemiş.

Hakem, aslında iyi biriymiş ve Kaptan Shou'yu da çok severmiş. Ona bir bahaneyle kırmızı kart çıkarmış onu kenara çekmiş. Olanları ona anlatıp kaçmasını istemiş. Maç bitincede Kaptan Shou'yu dövdüğünü ve döverken öldüğünü söylemiş.

O sırada parkta tek başına dolaşan Kaptan Shou, bir yandan ağlıyor bir yandan da kalacak bir yer arıyormuş. Tam vazgeçtiği sırada ağaçların arasında bir kulübe görmüş. Hızlıca yürüyerek içine girmiş. Bir de ne görsün!

Kulübenin içerisinde 7  yatak, 7  masa, 7  tabak, 7  terlik... Her gördüğünden 7 tane olmasına çok şaşırmış. Şaşkınlığı geçince de oldukça dağınık olan kulübeyi temizleyip toparlamış ve yemek yapmış. Sonra da yorgunluktan uyuyakalmış.

Bir saat sonra evin yakınlarından bir ses gelmeye başlamış:

"Biz tam yedi oyuncuyuz, her gün maç yaparııız lalalaaaa." Bu ses, evin sahibi olan 7 oyuncuya aitmiş. Parkta antrenmana giden 7 oyuncu geri dönüyormuş.

Eve girdiklerinde evin tertemiz olduğunu ve mis gibi yemeklerin onları beklediğini görmüşler. Sonra da yataklarının  üzerinde uyuyakalmış Kaptan Shou'yu görmüşler.

İçlerinden en akıllı olanı Ryuuji:

-Evimizi temizleyip yemek pişirdiği için kötü birisi olduğunu düşünmüyorum, demiş.

Tembel Ouzou ise:

-Sonunda temizlik yapmaktan kurtulduk, demiş.

Neşeli Reika ise:

-Çok mutluyum misafirimiz var, demiş.

Sonunda Kaptan Shou uyanmış ve bağıra bağıra konuşmaya başlamış:

-Evinize izinsiz girdiğim için özür dilerim ama başıma çok kötü şeyler geldi. Ne olur bir süre evinizde kalmama izin verin, demiş.

7 oyuncu, Kaptan Shou'nun haline çok üzülmüş ve istediği kadar onlarla kalabileceğini söylemişler.

Kaptan Shou ve 7 oyuncu çok iyi anlamış ve birbirlerini çok sevmişler. Bu sırada sahada koç formasının karşısına geçip malum sorusunu sormuş:

- Forma forma söyle bana... Var mı benden bağırtlağı bu dünyada?, diye sormuş.

-Koçum, Kaptan Shou hala yaşıyor ve o sizden daha bağırtlak, diye cevap vermiş forma.

Koç formadan Kaptan Shou'nun yaşadığı yeri öğrenmiş ve kötü bir plan yaparak 7 oyuncunun evine doğru yola çıkmış.

Planına göre kılık değiştirip yaşlı bir top satıcısı olmuş. 7 oyuncu evden çıkınca çok güzel görünen ama lanetli olan topları sepete koyup Kaptan Shou'nun kapısını çalmış.

Topları çok seven ve yaşlı insanlara her zaman yardım eden iyi kalpli bağırtlak Kaptan Shou kapıyı açıp koçu içeri almış. Koç topundan birini ona verince de çok sevinmiş ve hemen oynamaya başlamış.

Lanetli olan topla oynayan Kaptan Shou hemen yere düşmüş. Akşam eve gelen 7 oyuncu onu yerde yatarken bulmuşlar ama bir türlü ayıltamamışlar. Onu bahçede camdan bir kutunun içine koyup başında ağlamaya başlamışlar.

O sırada kapılarının önünden geçen Kyouko , sesleri duyup yanlarına gelmiş ve kutunun içindeki Kaptan Shou'yu görmüş. O anda aklına çok iyi bir fikir gelmiş. Hemen ona doğru eğilip yüzüne kolonya sürmüş. Kaptan Shou, Eyüp Sabri Tuncer kolonyasının gücüyle gözlerini açmış.

Kaptan Shou olan biteni Kyouko'ya anlatmış. O sırada Sayın Momoyama Başkancık da sahaya geri dönmüş. Kyouko, sahaya giderek her şeyi Sayın Momoyama Başkancığa anlatıp koçu uzaklara yollamış.

Masalımızın sonunda dünyalar bağırtlağı Kaptan Shou ile 7 oyuncu takım kurup galaksi şampiyonu olmuşar.



                                                                            SON

medyadaki resim masalımıza tam uymamış mı bhdgjdfj

Victory Kickoff MasallarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin