Capitolul 2

12 2 4
                                    


Ziua s-a încheiat prost pentru Siwoo. Ca de obicei a fost agresată de toată lumea. Norocul a fost de partea ei atunci când Junho a ajutat-o înainte ca lucrurile sa se înrăutățească. Studenții sunt cei mai răi cand vine vorba despre agresarea fizica și verbala. (Bully)

"Ești sigura ca vei fi bine?" Întreabă Junho și Siwoo încuviința din cap cu nerăbdare. "Sunt chiar in fata casei mele, nu?" Siwoo zâmbi.

"Totuși.." "Nu-ți face griji Junho. Voi fi bine. Acum du-te acasa înainte ca mama ta sa înceapă sa ma sune și sa am întrebe despre tine." Îi spuse Siwoo.

Junho zâmbi și îi ciufuli parul. "Bine atunci. Noapte buna." Acesta s-a intors și s-a îndepărtat.

Siwoo zâmbi in sinea ei: "Este plăcut sa-l ai in preajma." Spune și intra in casa.

"Appa, sunt acasa." Își pune pantofii pe raft.
"Appa?" Dar nimeni nu răspunde.

Cred ca încă nu este acasa. Își da ghiozdanul jos înainte sa se uite la ceas. Este ora 5? Ar trebui sa încep sa prepar cina. Spune și se duce imediat la bucatarie.

După o ora și jumătate, a terminat in cele din urma totul pentru cina.

Aceasta stătea pe canapeaua din living. Acum tot ce trebuie sa fac este sa il aștept pe appa. Chiar atunci telefonul a început sa sune. Chipul ei s-a înseninat când a citit ID-ul apelantului.

"Buna appa!"

"Oh Siwoo-ah? Ești acasa?"

"Naeappa. Wae? Întreabă Siwoo.

"Cred ca voi întârzia in seara asta, așa ca mergi și mănâncă cina, bine? I-a spus tatal ei.

Fața fetei i se întrista. "Appa, nu munci prea mult."

Tatăl ei rase. "Dacă nu o fac, cum voi primi bani pentru amândoi Siwoo?"

"Stai acolo Appa. Îmi voi termina studiile și îmi voi găsi un loc de munca. Poți rămâne acasa după aceea." I-a spus Siwoo tatălui ei.

Tatăl ei a ras din nou. "Aigoo, Siwoo a mea este fata mare acum. Dacă doar mama ta ar fi cu noi."

La menționarea mamei ei, Siwoo a încremenit.

Mama ei a murit in urma cu 14 ani, când avea trei ani. A murit din cauza febrei mari. Tatăl ei nu era acasa in ziua aceea. Siwoo a plecat de acasa la cel mai aproape magazin din vecinătate deoarece proprietarul îi cunoștea familia. Proprietarul a chemat imediat o ambulantă, dar când a ajuns a fost prea tarziu. Mama ei dăduse colțul. Și de atunci, tatal ei a continuat sa se învinovățească și sa-și reproseze faptul ca nu a fost acasa in acea zi. Dar și-a promis ca va face tot posibilul sa aibă grija de Siwoo, singurul sau copil.

"Siwoo, mai ești acolo?" Vocea tatălui sau a readus-o la realitate.

"Da appa. Sunt încă aici."

"Bun, atunci ar trebui sa mergi sa te speli, sa mănânci, să-ți faci temele și apoi sa te culci bine?"

Ea a încuviințat din cap. "Bine appa. Ne vedem mâine."

"Bine, pa!" Tatal ei a închis telefonul.

——————————————————————————-

Era aproape 12 seara când Siwoo se agita in somn. Ea deschise încet ochii. Apoi a auzit sunetul motorului mașinii. S-a ridicat, appa e acasa.

Tatal ei s-a aruncat pe canapea. "Ce mai zi." Spune el și oftează.

"Appa?" Siwoo s-a cuibărit in tăcere.

El era surprins. "Ești treaza? Sau te-am trezit?" Întreabă el. Siwoo clatină din cap. Se așeza lângă el.

"Appa, ai mâncat?" Ea a întrebat, iar el a încuviințat din cap.

Aceasta s-a ridicat și a intrat in bucatarie. "Siwoo?" O striga tatal ei.
"Știu ca nu ai mâncat încă, așa ca lasă-mă pe mine sa reîncălzesc mâncarea pentru tine." A răspuns Siwoo din bucatarie.

"Mai ai nevoie de ceva appa?" Întreabă ea.
"Ei bine, mai avem pastilele care ameliorează durerea de spate? Poți aduce una pentru mine? Durerea mea de spate sa înrăutățeste." Spune el.

Siwoo a tras sertarul pentru a lua una, dar aparent nu mai erau. "Nu mai avem. Voi cumpara pentru tine mai tarziu."

Tatal eu maca in bucatarie când Siwoo apuca o haina. "Appa, ies afara pentru puțin timp."

"Unde? Este tarziu." Tatal ei s-a uitat la cea și acesta indica prisos ora unu. "Ma duc puțin la magazin." A răspuns ea.

"Ai grija, bine?" Îi aminti tatal ei. "Sigur!" Și nu după mult timp a auzi usa din fata deschizându-se și inchizandu-se.

I Need UUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum