REGULAMIN

97 11 7
                                    

Witamy w nowej wytwórni ENCHANTED;
Mamy nadzieję, że sprostamy wymaganiom młodych artystów
i spędzimy razem wspaniały czas.

To my jesteśmy dla Was - nie na odwrót!


ZASADY FUNKCJONOWANIA WYTWÓRNI

Cześć! To ja, Rita! W tym punkcie omówię w jaki sposób działa wytwórnia, co was (jako ludzi, użytkowników Wattpada) obowiązuje oraz inne kwestie, przykładowo takie jak: dlaczego sześć osób?

Już odpowiadam: dlaczego sześć? Odpowiedź nie jest zaskakująca: przy większej liczbie osób po prostu mieszają mi się osoby, mam zbyt dużo pracy przy zadaniach, przygotowywaniu tabeli, profili na Instagramie itp. Tak, moi drodzy - zamierzam stworzyć personalizowaną wytwórnię! Tutaj to ja dostosowuję się do waszych oc, wymyślam im takie zadania, aby mogły wykazać się swoimi zdolnościami, robię rankingi, punktuję każde osiągnięcie, robię własne (bardzo amatorskie) teasery i tak dalej, i tak dalej... przy trzydziestoosobowym składzie musiałam poświęcać naprawdę mnóstwo czasu, by uporządkować wszystkich artystów spod wytwórni.

Bardzo proszę, zachowajcie spójność w kreowaniu swojej postaci. Nie piszcie, że z charakteru jest ponurą osobą, jeśli w roleplayu chcecie przedstawić ją jako niesamowicie optymistyczną, energiczną nastolatkę. Oczywiście to żaden grzech, ale zależy mi na waszej rzetelności - jeśli wyciągam w waszą stronę rękę, to uszanujcie moje zaangażowanie ^^

Spóźniłeś się? Właśnie zatwierdzałeś formularz, kiedy okazało się, że wszystkie miejsca są już zajęte? Nie martw się, następny termin zamieszczania formularzy będzie najprawdopodobniej tydzień lub dwa tygodnie później, kiedy doprowadzę debiut nowych artystów do końca.


ZASADY OBOWIĄZUJĄCE ARTYSTÓW

Witamy serdecznie wszystkich rekrutów wytwórni ENCHANTED. Mamy nadzieję, że spędzicie w niej cudowne chwile i pamiętajcie - zawsze możecie liczyć na nasze wsparcie!

Poniżej przedstawiamy Wam zasady, do których należy się dostosować.

O1. Każdy rekrut jest zobowiązany do wykonywania powierzonych zadań na jak najwyższym poziomie. Ma obowiązek wykonania go możliwie jak najlepiej.

O2. Wymagamy punktualności. Prosimy o oddawanie prac na czas. Oczywiście przypominamy o zaległościach w dzień przed upływem terminu, jednak niewykonanie zadania oddala Was od debiutu, a w najgorszym wypadku skutkuje wydaleniem z ENCHANTED.

O3. Obowiązkiem każdego trainee jest zameldowanie się we wskazanym pomieszczeniu w dormie. Nie obowiązują żadne restrykcyjne zasady dotyczące zachowania w dormach. Pozwalamy na swobodę, jednakże należy wiedzieć, że łamanie prawa (m.in. stosowanie używek przez osoby nieletnie bądź łamanie jakichkolwiek praw człowieka) skutkuje wydaleniem z wytwórni lub zawieszeniem, w zależności od wykroczenia.

O4. Należy wiedzieć, że trainee są pod stałą obserwacją pracowników ENCHANTED Entertainment. Oznacza to, że punktowane są zarówno zachowania wzorowe, jak i naganne.

O5. Nie zapoznanie się z regulaminem nie zwalnia z obowiązku stosowania się do niego.

podpis rekruta

pozdrawiamy,
zespół ENCHANTED ENTERTAINMENT

ENCHANTED ENTERTAINMENTOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz