ZADANIE 3

31 6 8
                                    

안녕하세요 !

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

안녕하세요 !

     Witam wszystkich podopiecznych wytwórni. Nie marnując czasu, rozpoczynamy zadanie numer trzy. Jak zwykle, zachęcam do brania udziału w życiu wytwórni, aby przyspieszyć swój debiut i zdobywać punkty za zaangażowanie! Odsyłam do rozdziału Roleplay.

     Proszę także o uzupełnienie zadania pierwszego - jest ono niezmiernie ważne, aby wytwórnia mogła sprawnie funkcjonować. Zanim przejdziemy do treści zadania, potwierdzamy obecność! Właśnie w tym akapicie pozostawiamy po sobie jakiś znak, jednoznaczny z informacją, że zapoznaliśmy się z wiadomością o najnowszym zadaniu.

     Pobawimy się trochę fotografią. Bardzo proszę o wybranie osoby, którą sfotografujecie, po czym przeróbcie jej zdjęcie w dowolnym programie. Tematyka dowolna, można pobawić się przeróbką tła, twarzy, dodać efekty specjalne, naklejki... innymi słowy: do wyboru, do koloru! Na wykonanie zadania znów daję tydzień; termin ostateczny to 25 grudnia, godzina 22:00. Zadanie przesyłamy przez Instagram (enchanted_ent). Decyzję o wygranej podejmą trainee za pomocą głosowania. Odsyłam do rozdziału Statystyki w celu zapoznania się z zasadami punktacji.

Proszę o nie pozostawianie komentarzy dotyczących zadania!
Zależy mi na tym, aby praca była w pełni samodzielna a zdjęcia anonimowe, aby uczynić głosowanie jak najbardziej neutralnym.

Niech wena będzie z wami!

ENCHANTED ENTERTAINMENTOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz