2. bölüm Herşey Yeniden Başlıyor

35 5 3
                                    

Arkamdan gelen sese aldırış etmeden sadece koştum. (Her zaman Emreyle geldiğimiz yere gitmiştim sadece kendimi orda huzurlu hissediyordum.
Ağaçlık bir yerdi ve gece harika bir manzarası vardı birdeeeee buraya genellikle gece gelirdik ateşböcekleri çok güzel görünürdü.Bana hep Ay'ın Gecesi gibisin derdi .Kalbim sıkışıyordu onu çok özlemiştim. Ama onun için aynısını söyleyemem tabi o çoktan bir başkasının olmuştu. )
Hava biraz esiyordu ağaca kazıdığımız baş harflerimiz bile ordaydı gözlerimden yaşlar akıyordu ama kendime gelmem gerekliydi ben güçsüz bi kız değildim herşeye rağmen ayakta kalmayı ben annemden öğrenmiştim,ben annemin kızıydım kendimi bu kadar mahvedemezdim, etmemeliydim.
Ecrin Su ; Ya burda olacağını biliyordum beni çok korkuttun Gece.
-Niye geldin ki ?
Ecrin Su ; Ne demek niye geldin ya çok kötü görünüyordun sence seni o halde bırakır mıydım dediğin lafa bak hadi gel eve gidelim dinlen biraz .
(Sadece kafamla işaret yapabilmiştim .Ve bi taksi çağırıp eve gittik zaten çok uzakta değildi, yürüyerek 20 dk fln arabayla 10 dk, ya ben niye bunları anlatıyorum ki )
Kapıyı çalmıştık.Annem açtı kapıyı tabiiiiii soruları sormaya başlamıştı çünkü bitkin bi halim vardı.
Evrim ; Noldu kıvırcığım sana niye bu haldesin ?
(Ben susma hakkımı kullanmıştım. Sonra annem Ecrin'e döndü. )
Ecrincim noldu Gece'ye niye bu halde kızlaaarrr bi şey söyleyin korkutuyosunuz beni.
-Ben odama çıkıyorum yalnız kalmam lazım biraz .
(Kimsenin birşeyler demesine izin vermeden odama koştum.)
"Ecrin Su ' dan " :
(Gece'nin odaya çıkmasını bekledikten sonra Evrim ablaya bi açıklama yapmak bana kalmıştı. Zaten Evrim abladan da  bir şey gizlemezdik benim ailem gibi bu konularda katı değildi hatta ben anneme söylemediğim şeyleri bile Evrim ablaya anlatabiliyordum ikinci  annem gibiydi .)
Evrim ; Anlat bakim Ecrincim ne bu hali Gece'nin.
-Biz alışverişe çıkmıştık sonra Gece bi mağazaya girdi sonra biriyle çarpıştı... (Boğazım düğümlenmişti sanki anlatamıyordum, onlar çok yakışıkıyolardı ama Emre durduk yere ayrıldı ,sebebini kimse bilmiyordu. Gece ondan sonra kendini çok zor toparladı ne kadar unuttum dese de unutmadığını herkes biliyordu. )
Evrim; Kızım niye daldın tatlım Noldu bak cidden korkutuyosunuz kime çarptı ?
-Emre 'ye ...
( Sustum onun da şaşkınlığı yüzünün ifadesinden belli oluyordu.)
Evrim ; Niye gelmiş ne işi varmış burda Trabzon ' a gitmemiş miydi ?
(Sadece sessizce cevap verebildim.)
-Neden geldiğini bilmiyorum ama tek gelmemişti.
Evrim; Ne demek oluyo bu sevgilisi mi vardı?
( Emre bizden 3 yaş büyüktü 21 yaşındaydı ve Gece'yi terkettikten sonra köyüne yani Trabzon 'a gitmişti. )
-Evet ....
(Vee yine bir sessizlik .)
Gece 'den ;
(Odama çıkmıştım çünkü kimsenin sorularını cevaplıyacak gücüm yoktu sahi neden gelmişti ki ? Ve sevgilisi vardı ne çabuk unutmuştu bizi...
Kolay mıydı ?)
Aklımda bir sürü sorular varken gözlerimden yaşlar süzülürken kapım çaldı büyük ihtimalle Ecrin eve gitmiş annemde iyi miyim diye bana bakmaya gelmişti ama iyiydim iyi olucaktım ...)
Evrim; İyi misin birtanem ?
(Ben tok bi sesle sadece...)
-İyi olmaya çalışıyorum annecim diyebildim.
(Oda bana gülümseyip anlımdan bir öpücük kondurdu ve beni rahatsız etmemek için odadan çıktı. )
Yatağıma uzanmıştım çok yorgun hissediyordum. Zaten yarın da okul vardı erken kalkmam gerekiyordu.Alarmımı kurup direk uyudum.
Veeee yine alarm sesi....
-Offff nefret ediyorum pazartesi sabahlarından saat 9.00 'du ders 10.00 da başlıyordu .Zaten yakındı okulumuz .Ecrin Su sözelciydi, bende eşit ağırlıkçı avukat olmak istiyordum küçüklük hayalimdi hep kendimi o avukat kıyafeti olan cübbenin içinde hayal ediyordum.Üniversitemiz çok güzeldi ben annemden ayrılmamak için Ankara'da ki üniversiteye yerleşmiştim tabiiiii bizde Ecrin Suyla ayrılmıştık ama Ömer abi yani Ecrin 'in babasının tanıdıkları sayesinde o okula girebilmişti ayyy ben yine çok konuştum geç kalıcam. )

Spor kombin gyinip Ecrin'i ararken kapı sesiiiii ve tabiiiiiii kiiiiii Ecrin udidhshsjdjdhd

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Spor kombin gyinip Ecrin'i ararken kapı sesiiiii ve tabiiiiiii kiiiiii Ecrin udidhshsjdjdhd. (Annem işe gitmişti kahvaltı yapsam geçikicektim okulda yaparım diye düşündüm. )
Ecrin Su ; Kızım hadi geç kalıcam 10 dk kaldı yaaa.
-Tamam ya anca hazırlandım napabiliriiimmmm.Kapıyı kilitleyip yola koyulduk.Sonunda okula gelmiştik tam tamına yetişmiştik.Üniversitemiz cidden büyüktü, Ecrin kendi fakültesine gitti bende kendi fakülteme. (Yine düşüncelere dalarken karşım da birinin seslenmesiyle düşüncelerim yokolmuştu.)
Bana bişeyler soruyordu ama ben onun burda olma ihtimalini düşünüyordum .Neydi cidden yaşadıklarım haketmiyordum bunları.

Bize dünyalar bile dar...
    Yanımda kal benim hayalim var.🔒

(Bölüm sonuuuu :) )

Ay'ın GecesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin