1. bölüm

37 6 4
                                    

Zırrrr zırrrrrrr
Ahhh yine kim geldi ya uyuyoruz şurda ve bugün hafta sonu ne güzel uyicaktım ben ya !
(Üşenerek ayağı kalktım kapı çalıyordu ve annem yine her zaman ki gibi pazar mesaisine kalmıştı. Heee buarada kendimi tanıtim ben Gece  Boz 18 yaşındayım tek kardeşim babam ben küçükken evde çıkan bi yangınla ölmüş. Yüzüne bile zor hatırlıyorum ama onu çok özlüyorum .Ayyyy neyse bu kadar duygusallık yeter kapıya geleni tahmin edersem herkesin hayalini kurduğu ve bende gerçek olan bir dost pardon kardeşim demeliydim .Ecrin su hayatınızda sahip olabilceğiniz en iyi dost yıllarını verdim be ben ona ,çok uzattımmmm kapıda beni bekliyoo.)
Ecrin Su;
Kızım nerdesin ya ağaç olduk burda! Senin yüzünden aldığım poğaçalar soğudu .
(Yüzümü ovuşturarak uyku sersemiyken.)
-Tamam ya ne abarttın hem saat daha çok erken bu saatte niye geldin ki ?
Ecrin Su ; Şuna bak yaa kıza iyilik yapıyoruz kovuyo bildiğin
(Sinirli olduğunu görünce ona kocaman bi öpücük kondurdum tabiiiiii hemen yumuşadı ;)  )
Ecrin Su ; Hadi gel yardım et de güzel bi kahvaltı hazırlim sana Evrim ablanın olmadığını bildiğim için senin de kahvaltı hazırlicak marifetin olmadığı için hemen yetiştim değerimi bil bak hdjdjdhshshshd
(Ecrin gastronomi okumak istiyo ve bence bunu da başarıcak çünkü harika şeyler yapıyo bende onun tersine biraz marifetsizim sanırım :(
Kahvaltı sofrasını kurmasında ona yardım ettim.)
-Ya kızım bildiğin sanat yaptın ya .
Ecrin Su ;Abartma kıvırcık (yanıma biraz yaklaşıp suratıma tip tip baktı .)
Kızım inanmıyorum ya sen hala yüzünü yıkamadın mı?
- Ya ben onu tamamen unuttum cidden hdishshshshsh sen gelince direk kalktım sonrada kahvaltı hazırladık zaten .
Ecrin Su ; Git şu yüzünü yıka hemen kıvırcık yoksa o maviş gözlerini oyarımm.
-Ayyy tamam tamam ben gidiyorummmmm hatta gittiimmm
(Bunları dedikten sonra bi kahkaha attı ya ben diyorum bu kız psikopat kimse inanmıyo bana buarada bana kıvırcık demesinin sebebini anlamışsınızdır sarı kıvırcık saçlı maviş gözlü bir kızım Ecrin'de benim aksime simsiyah düz saçlı ve zeytin gibi gözleri var. )
Banyoya girip yüzümü yıkadım aşşağı indim .
Hazırlanıp alışveriş merkezine gittik .Ankara 'nın en güzel alışveriş merkezi diyebilirim veee ben tam bir alışveriş tutkunuyum .
Ecrin Su ; Ayyyy ben çok acıktım Gece  hadi bir şeyler yiyelim ya ölücem ölücem.
-Tamam ya gideriz şimdi ayyyy çok güzel bi takı mağazasının önünden geçiyoduk  tabi dayanamadım daldım içeri dalmamla yere düşmem bir olmuştu . Kafamı kaldırdığım da oydu gözümün önündeydi yine o gözlerle bana bakıyodu aynı bakışlar aynı duyguyla bakıyordu sanki .( Bundan 2 sene öncesi ailemden bile çok sevdiğim kişi Emre oydu, o gözler o tatlı masum bakışları onla ayrılmıştık ve o beni terketti gitti onun yerine kimseyi koyamadım koyamazdım o bambaşkaydı ve sadece 7 ay sevgili olmuştuk beni kendine bağlamıştı işte o gideli 2 sene olacaktı ve neden gelmişti yine aynı acıları yaşamam için  mi ben o yaşta o acıları yaşarken o beni bırakıp gitmişti. )
Hemen kendimi düzelttim Ecrin'de bana bakıyodu gözlerim dolmuştu ağlamamam lazımdı arkamı dönüp gidicektim kiii o ses...
Asiye;
Aşşkımmm bak ben bunu çok beğendim.
Emre ;  O soğuk sesiyle "tamam" diyebilmişti sadece.
(Gözlerimden yaşlar  akıyordu o an orda ölmek istemiştim .Bana baktığı gibi ona bakmıştı sahi ne çabuk unutmuştu yaşadıklarımız kolay unutulcak şeyler miydi ?)
Ecrin Su ; Hadi gel birtanem gidelim
Ben sadece sessizce koştum ve hiç durmadan sadece koştum arkamdan Ecrin'nin bağırma  sesi gelse de umursamadım .

Ay'ın GecesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin