Marinette.
Marinette, πρέπει να μείνεις ξύπνια! Τελευταία ώρα είναι! Θα κοιμηθείς μετά στο σπίτι!
Έκανα μεγάλη βλακεία εχθές το βράδυ, τι ήθελα και ξεκίνησα καινούργια σειρά μου λέτε; στις 3 κοιμήθηκα! Και ακόμα δεν έχω βρει την δεύτερη Season! Δεν την έχουν σε εκείνο το site που βρήκα εγώ. Πως θα αντέξω τώρα εγώ χωρίς να μάθω τι θα γίνει στην συνέχεια!
Το κουδούνι επιτέλους ακούστηκε και αμέσως πετάγομαι από την θέση μου. Παίρνω τα βιβλία μου από το θρανίο μου και πάω να τα βάλω στην τσάντα, όμως τότε είδα τον Adrien. Αχ... Adrien!
Τόσο γλυκός... Ευγενικός.
"Marinette!" Με σκουντάει η Alya και επανέρχομαι στον κόσμο.
"Θα φύγουμε; μόνο εμείς μείναμε!" Μου λέει ξανά και κοιτάζω γύρω μου. Όντως, όλη η τάξη λείπει!
"Ναι συγγνώμη απλά αφαιρέθηκα." Απαντάω και μου χαμογελάει καθώς βγαίνουμε έξω από την τάξη μας.
"Αφαιρέθηκες ή είδες τον Adrien;" Με πειράζει και την σκουντάω με τον αγγόνα μου.
"Θέλεις να μας ακούσει;" Της λέω σιγανά.
"Από που καλέ; Έφυγε." Μου απαντάει και σηκώνω τα φρύδια μου έκπληκτη.
"Ποτέ;" Λέω ξανά.
"Α καλά Marinette εγώ φεύγω!" Λέει απελπισμένη και φεύγει από δίπλα μου.
"Καλέ έφυγε! Alya!" Φωνάζω και τρέχω κοντά της.
"Ηρέμησε θέαμα γίναμε!" Γελάει η Alya.
"Το ξέρω." Της απαντάω με περηφάνια.
Ύστερα χωρίζουμε δρόμους και πηγαίνει η κάθε μία σπίτι της.
Οι γονείς μου είναι ακόμα στον φούρνο, από ότι είδα έχει κόσμο οπότε θα τους χαιρετήσω μετά.
"Marinette, τι ώρα έχεις περιπολία με τον Cat Noir σήμερα;" Με ρωτάει η Tikki με το που βγαίνει από την τσάντα μου.
"Στις 8 όπως πάντα, γιατί;" Την ρωτάω και κάθομαι στην καρέκλα του γραφείου μου.
"Μήπως να μην πας; Έχω ένα πολύ κακό προαίσθημα..." Λέει σκεπτική.
"Έλα βρε τίποτα δεν πρόκειται να συμβεί!Adrien.
"Δεν θα τολμήσεις να την ακουμπήσεις!" Φωνάζω έξαλλος.
"Και ποιος με σταματάει; Από την στιγμή που αποφάσισες να μου εναντιωθείς θα υποστείς τις συνέπειες Adrien!" Μου λέει.
"Δηλαδή με τιμωρείς;" Τον ρωτάω και με πλησιάζει.
"Κατά κάποιον τρόπο ναι, θα σε κάνω να λυγίσεις, με τον χειρότερο τρόπο που μπορώ να σκεφτώ."
Κατευθείαν στο μυαλό μου ήρθε η Ladybug. Δεν θα προσπαθήσει να της κάνει κακό, έτσι δεν είναι;
"Δεν θα την πειράξεις έτσι;" Λέω ανήσυχος και γελάει.
"Πλέων ήμαστε εχθροί κι εγώ τους εχθρούς μου δεν τους λυπάμαι καθόλου, οποίοι κι αν είναι αυτοί. Natalie! Πήγαινε τον Στο δωμάτιο του!" Διατάζει και η Natalie με πιάνει από το μπράτσο.
"Να ξέρεις ότι είμαι ποιο δυνατός από ότι φαίνομαι!" Φωνάζω.
"Κι εγώ το ίδιο..." Μουρμουράει πριν η Natalie κλείσει την πόρτα.
Δεν το πιστεύω πως... Αυτός είναι ο πατέρας μου! Τόσο καιρό δεν έβλεπα τι τέρας είναι!
Είμαι σίγουρος ότι θα προσπαθήσει να της κάνει κακό! Έτσι όπως τα έχω κάνει πλέων, το μόνο μου μπορώ και πρέπει να κάνω, είναι να προστατεύσω την Ladybug, ότι κι αν γίνει!Marinette.
"Βρήκα την δεύτερη Season!" πανηγυρίζω καθώς σηκώνω το κινητό μου στον αέρα. Γρήγορα χώνομαι στα σκεπάσματα μου, παίρνω και την Tikki μαζί μου βέβαια (γιατί την κόλλησα κι αυτήν με την σειρά.) και πατάω να δω το επεισόδιο 1. Δυστυχώς δεν προλαβαίνω ούτε να ολοκληρώσω 1 επεισόδιο γιατί σε 20 λεπτά έχω περιπολία.
"Marinette! Είναι η Alya εδώ!" Ακούω την μητέρα μου να φωνάζει από κάτω. Σηκώνομαι ξανά από το κρεβάτι μου, αφού βέβαια έχω κάνει παύση το επεισόδιο. Αμέσως η Alya μπαίνει μέσα.
"Βρήκα την δεύτερη Season!" επαναλαμβάνω χαρούμενη!
"Αχ τέλεια! Να δεις που τα φτιάξει και-"
Αμέσως με το χέρι μου κλείνω το στόμα της.
Η Alya έχει δει όλη την σειρά, μέχρι την 3 Season 4 δεν έχει βγει ακόμα.
"Μην πεις τίποτα! Θέλω να το δω πρώτα!" Της λέω και αφήνω το χέρι μου.
"Τι! Τσάμπα ήρθα ως εδώ;" Μου λέει και γουρλώνω τα μάτια μου.
"Ήρθες ως εδώ για να μου πεις ότι θα υπάρξει καινούργιο ζευγάρι στην σειρά;" Λέω έκπληκτη.
"Τι; όχι! Απλά πήγαινα τις αδελφές μου στο πάρκο και σταματήσαμε εδώ για να πάρουμε κρουασάν και ανέβηκα για να σου το πω." Μου εξηγεί και αφήνω μια ανάσα.
"Alya!" Ακούγονται τα κορίτσια από κάτω.
"Ναι, μάλλον πρέπει να φύγω, γεια!" Λέει και βγαίνει τρέχοντας από το δωμάτιο μου.
Κοιτάζω από το κινητό μου την ώρα, πρέπει να φύγω σιγά σιγά!
"Tikki Βούλες παντού!" Φωνάζω και η κόκκινη στολή με τις μαύρες βούλες αντικαθιστά τα ρούχα μου.Φτάνω στο σημείο συνάντησης, αν και άργησα έφτασα πρώτη. Που να είναι άραγε αυτό το γατί;
Με το γιογιό μου τον παίρνω τηλέφωνο.
Τίποτα, δεν απαντά, λογικά δεν θα έχει μεταμορφωθεί ακόμα.
Από πίσω μου ακούω βήματα. Όμως αυτά δεν είναι του Cat Noir! Ο Cat Noir κάνει ποιο ελαφριά βήματα. Αμέσως πάω να λύσω το γιογιό μου, όμως κάποιος πιάνει το χέρι.
Ναι, μόλις σταμάτησε η καρδιά μου.
Γυρνάω προς τα εκεί τρομαγμένη.
"Hawk Moth;" Λέω έκπληκτη ενώ προσπαθώ να διώξω το χέρι του από το μπράτσο μου.
"Εμείς οι δύο πρέπει να μιλήσουμε!" Μου απαντάει.
"Άσε με!" Του φωνάζω.
"Άκου πρώτα αυτά που θα σου πω!" Φωνάζει κι εκείνος και σταματώ.
"Θέλω να μιλήσουμε για αυτόν τον Βλάκα που έχεις για συνεργάτη." Μου λέει και εκνευρίζομαι.
"Δεν είναι βλάκας- Άου!" Παραπονιέμαι μιας και έβαλε ακόμα περισσότερη δύναμη στο χέρι μου.
"Ο Cat Noir είναι ο γιος μου!" Μου λέει και ανατριχιάζω ολόκληρη.
"Και τόσο καιρό σε κοροϊδεύει! Σε χρησιμοποιεί για να πάρει τα σκουλαρίκια σου! Είναι με το μέρος μου Ladybug!" Μου φωνάζει.
"Όχι, όχι μου λες ψέματα." Απαντάω.
"Κι όμως αυτήν είναι η αλήθεια! Αυτός ο γάτος σου λέει ψέματα! Με το που του είπα να συνεργαστούμε εκείνος δέχτηκε χωρίς δεύτερη σκέψη! Δεν νοιάζεται καν για εσένα!" Ξανά λέει και νιώθω τα μάτια μου να βουρκώνουν.
"Είναι... Είναι ο γιο σου δηλαδή;" Τραυλίζω.
"Ναι. Α! Επίσης σκέφτηκε για να σε αιφνιδιάσει να το παίξει ερωτευμένος μαζί σου-"
"Σταμάτα! Ο Cat Noir δεν θα έκανε ποτέ κάτι τέτοιο!" Του ξανά λέω και γελάει.
"Πίστεψε με, γνωρίζω καλύτερα το παιδί μου!" Αφήνει απότομα το χέρι μου.
Ύστερα φεύγει κι εγώ μένω παγωμένη στην θέση μου.
Αν... Αν κατά πάσα πιθανότητα είναι αλήθεια αυτά που λέει;
Τόσο καιρό δηλαδή ο Cat Noir απλά... Με κοροϊδεύει;
ESTÁS LEYENDO
𝐼'𝑚 𝑠𝑜𝑟𝑟𝑦... 𝐿𝑎𝑑𝑦𝑏𝑢𝑔...
Fanfic"Πρέπει να καταλάβεις! Είμαι ερωτευμένος σου!" Της φωνάζω. Το βλέμμα της είναι αγριεμένο, με το χέρι της κάνει στην άκρη τα μαλλιά της που έχουν πέσει στα μάτια της λόγο της βροχής. "Και πως μπορώ να ξέρω ότι δεν είναι και αυτό ένα από τα ψέματα σου...