1

219 9 6
                                    

~George pov~

Vzbudil jsem se v tmavé černé místosti, hrozně se bojím tmy takže jsem okamžitě šel hledat zapínač světla...

Když jsem  konečně našel  , Tak jsem se natáhl aby ho zapl... Ale v tom ma někdo silně chytil za krk.

„ Pusť mě!"Zakřičel jsem a začal jsem sebou kroutit.

„ale ale malej  se bojí"začal se ďábelský smát.

Jakmile jsem zaslechl ten hlas bylo mi jasné že to je technoblade.Začal jsem sebou kroutit tak abych se dostal s jeho stisků...To se mi úspěšně podařilo a začal jsem utíkat, A to asi nebyl úplně dobrý nápad protože se mi podlomily nohy a já spadl a bouchl si hlavu o zem...

Poslední co jsem slyšel bylo to jako dakto začal křičet po techno a pak už jsem viděl jen černo...

RÁNO
Vzbudil jsem se na posteli a hned jako první co jsem si všiml byl nějaký člověk který stál přede mnou.Když už jsem vnímal celkově viděl jsem že to je Dream ale jak to věděl že potřebuji pomoc?

„Jak ty je gogy?"Zeptal se dream trochu ustrachane

„Hej jen má trošičku ještě bolí hlava" a sykl jsem od bolesti.

„Na vypij to "já pro něco  ještě zajdu.

podal mi skleničku vody a já jsem se spokojeně napil. Chvilku jsem se ohlížel a musím říct že to tu má velmi pěkné.Z ohlíženi má vytrhli Dream který mi donesl obklad na mou hlavu, pomalu mi tam přiložil led a já jsem sykl od bolesti která po mně prošla.

„Promiň nechtěl jsem"Začal se mi omlouvat.

„To je v pohodě nic si s toho nedělej, a děkuji za pomoc včera"Poděkoval jsem se a znovu se napil vody.

„Není zač ,jinak pod se najít musíš mít hlad"Řekl dre am a odešel do kuchyně.

Já jsem ho hned následoval a sedl si za stůl kde bylo nachystáno jídlo."ummm mňam palačinky"„ děkuji clayi".

"Jak jsi mě to nazval?"Otočil se na mě dream.

„ promiň" A pustil jsem se do jídla.Byly takt dobré, na to že něco takové dělal poprvé.

„Mně to nevadí jen jsem byl zaskočeni".

Dojedl jsem se a Dream odnesl talíř do dřezu ... "tak půjdeme ven ne?" "Okey jen počkej vezmu si peněženku a mobil"počkal jsem tak jak mi řekl, netrvalo mu to dlouho protože mi hned rozcuchal vlasy...

Venku jsme se jen tak procházeli a občas dělali kraviny..."Hej Dream mám chuť na zmrzlinu"„Okey tak pojď nějakou ty koupím"*Vážně mi chce koupit zmrzlinu?! *
„d- dobře"Odpovědělo jsem trošku koktajícím hlasem...

„Okey tak jsme tu jakou si dáš? "Zeptal se dream a nadzvedl si masku aby byl vidět jeho úsměv...*Bože ten jeho úsměv je tak nádherný, asi se rozteču*„Já si dám vanilku"...

Dream mi koupil vanilkovou zmrzlinu a šli jsme se projít ... když jsem ji dojedl jsme jeli na louku kde bylo plno květin a motýlů...Bylo to tam prostě nádherné..A ten výhled je jako z romantickýho filmu...

Dream mi s jeho ruku ať si sednu také...Sedl jsem si a díval jsem se na ten krásný výhled...„Gogy?"„Ano?"Dream se natahoval aby mi dal pusu a....


Ahoj doufám že se vám bude tato knížka líbit a promiňte za velkou neaktivitu i když už tu nemám fanoušky tak vím že si to nikdo nepřečte ale v pohodě...

                Vaše sophi🥺❤️

baby you're ready?Kde žijí příběhy. Začni objevovat