věnované bee_boy_12
~George pov~V tom si má rychle přitáhl do polibku...nevěděl jsem co mám dělat tak jsem jen zavřel oči a začal spolupracovat ..nevěděl jsem co mám dělat tak jsem jen zavřel oči a začal spolupracovat ... nevěděl jsem co mám dělat tak jsem jen zavřel oči a začal spolupracovat ... Odtáhli jsme se až v tedy kdy nam docházel kyslík a Dream si znovu upravil masku aby mu zakrívala celý obličej...*Snad ho někdy uvidím bez té masky *...
„Já promiň, j-já nevím co to do mě vjelo"omlouval se dream.
„to je v pohodě,hele nepůjdem už?"*Proč se za tu pusu omlouvá? mohu za to snad ja?*
„Okey tak já už půjdu k sobě"Řekl jsem a otočil se směrem pryč...
„Děláš si kurva prdel?! Ne nikam nejdeš půjdeš ke mně ještě tě znovu chytí technoblade! "křičel na mě dream...Chytil mě pevně za ruku a táhl ke němu domů...
„Prosím pustí mě prosím strašně to bolí"Začal jsem plakat od bolestí...
Dream se na mě podíval dost pečlivě zároveň naštvaně...
„Promiň nechtěl jsem jen bojím se o tebe že tě chytí a zabije"Řekl dream a sklonil hlavu dolů...
Bylo mi ho líto ho vidět smutného ale ono to vážně hodně bolelo...
„Neplač nezabil si ma jen trošku silně chytl"
Dream se znovu podíval na mě a vídali jsme se na cestu...
Po cestě jsme byli ticho ani jeden z mast nepromluvil až k jeho domu...
~Doma~
„tak co chceš dělat teď?"zeptal se mě dream.
„Jdu nám něco uvařit"Řekl jsem dreamovi a on jen kívl hlavou...
~Dream pov~
Když George odběhl do kuchyně napsal jsem snapnapovi...(promiňte nevím jak se to skloňuje)...~chat~
Dream:hej kámo musíš mi pomoct...
Snapnap:okey a jak?
Dream: víš... já miluju jednoho kluka ale nevím jestli on mě co mám dělat?
Snapnap:já nevím, a vlastně kdo je ten kluk ?
Dream:noo.... George 😐
Snapnap:aaaaa dreamnotfound je Real omg!
Dream: snapnape! drž hubu,já nevím jestli ma miluje!
Snapnap:jo sorry brácho, já nevím skus na něj flirti a podobně a pak to možno zistíš.
Dream:dik brácho 😌.
~konec chatu~
„dreame večere!"zakřičel George z kuchyně.
„jo už jdu"odpovědělo jsem.
Doběhl jsem do kuchyně a sedl si za stůl...
„to vypadá nádherně" povedal jsem a pustil se do jídla ...po jídle jsem se šel ještě osprchovat, když jsem vešel do mího pokoje tak George už spal v mí posteli...*bože on je tak cute když spí*lehl jsem si k němu a trochu si ho přitulil k sobě...po chvíli jsme usli v objetí...
takže je tu další kapitola promiňte za pravopisné chyby když tak a budu ráda za každou podporu❤️🥰
Vaše sophi🥺❤️