k

555 53 19
                                    

bir zamanlar kara dut ağacının yemişleri, kar beyazıydı adeta bir meleğin kanadı gibi.

bilir misiniz siz, o dutlar nasıl oldu da bulandı böylesine bir cehennem kirine?

⊹    °     . ˚   𖧷 ·  °     .


doğu ülkelerinin en güzel oğlanı reki ile en yakışıklı erkeği langa, birbirlerine bitişik evlerinde komşu olarak büyüdüler. evleri öylesine yakın, öylesine inceydi ki, birinin duvarı aynı zamanda ötekinin duvarıydı. 

yani onları ayıran tek şey, ağaç kabuğundan yapılmış köhne bir engeldi.

fakat tutkuları, bu duvarı aşabilecek yürekteydi.

hasegawa, gün ışığı yerini gece karanlığına bırakırken düşünürdü; reki bir kız olsaydı ne de güzel olurdu! o ipekten yapılma kabarık saçları omuzlarına kadar dökülür, bağrına kadar açık elbiselerle çimenlerin üzerinde dolaşırdı. beyaz bacakları rüzgar tanrıları tarafından açılırdı, bir manzara edasıyla. ama kyan buna aldırmaz, gülümserdi kahkahasıyla. yanaklarına her zaman olduğu  gibi pembe bir allık eklenir, güzelliğine tanrısallık katardı. 

iç çekerdi langa bu düşüncelerle. sonra kapardı gözlerini, geriye tek bir hayal kalırdı karanlıkta;

'şayet reki kız olsaydı, kimseleri umursamadan evlenebilirdim onunla.'

kyan, tanrı helios güneşi gök yüzüne çıkarırken aklına takılırdı bir şeyler bazen. komşu evden langa, ne kadar da yakışıklıydı ama! lüle lüle masmavi saçları, dökülürdü alnının her iki tarafından kulağına. ince kaşlarının yüzündeki ifadesiz duruşu, reki'yi gülümsetirdi. keskin yüzü güzellikle kaplanmış, ufak bir detay bile özenle serpiştirilmişti. zayıf bedeni zarif ve güçlüydü. bu yüzden gitmez miydi her zaman, odun toplamaya? kyan onu hayran hayran izlerdi, bir tanrıyı izler gibi. acaba hasegawa ne tür kişilerden hoşlanırdı? gelecekte evleneceği bir kişi var mıydı? yalnızlıktan büyülenmeyi mi, aşkla ölmeyi mi seçerdi?

iç çekerdi reki bu düşüncelerle. sonra kapardı gözlerini, geriye tek bi hayal kalırdı aydınlıkta;

'şayet langa beni sevseydi, kimseleri umursamadan evlenebilirdim onunla.'

-

.°• ੈ♡₊˚•.
-

aslında bu hikayeyi baska bi shipe yazmistim ama devam edemedim... neyse sevdigim yunan hikayelerinden birisini renga'ya uyarlıyorum, umarım güzel yazabilirim ve begenirsiniz 😭😭💞

askim sana, @/willysolaris

okuduğunuz için teşekkürler!! öpüyorum mwah 🌸

renga ー black mullberryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin