"benim için kıydın canına." reki gözyaşlarını avuçlarıyla silerken mırıldandı. derin bir nefes alarak kendine gelmeye çalıştı. zarif sevgilisinin elinde tuttuğu kanlı hançeri aldı eline. yutkundu. "lakin ben de cesurum, benim içim de aşkla dolu."
"seni yalnız bırakmayacağım." hançeri tutan eli tityordu. mavisinin olmadığı bir hayat mı yaşayacaktı? hayır, asla. her gün onun hasretini çekmektense, yeraltı dünyasında buluşmalarını tercih ederdi elbette. bu, canına mal olacak olsa bile.
"ancak ölüm ayırırabilirdi bizi, oysa artık birleştirir ikimizi."
kendini öldürmeden önce söylediği sözlerdi bunlar. güçten düşen bedeni sevdiğinin üzerine yığıldı, ona tutundu. sön nefeslerini verirken kafası, langa'nın atmayan kalbinin olduğu yerdeydi. gözlerinden akan yaşlar yavaş yavaş kurudu.
"yazık oldu, halbuki ne de çok severlerdi birbirlerini." olimpos dağının zirvesindeki yerinden olanları izleyen aşkın ve güzelliğin tanrısı cherry konuştuğunda yardımcısı nemf miya, hıçkırıkları arasından katıldı ona.
"aptallar-" burnunu çekti. "ikisi de koca birer aptaldı! boşu boşuna öldüler!"
"boşuna değildi! sevdikleri için öldüler, tamam mı?!" kiklop shadow'un tek gözünden damlayan koca yaşları bulundukları yeri ıslattığında cherry, gözlerini devirirp parmağını şıklattı ve yer temizlendi.
"aşklarını beğeniyordum-" savaş tanrısı joe bakışlarını cherry'e çevirdiğinde ani bir duraksama yaşadı. güzel yüzünü her gördüğünde büyülenmeden edemiyordu. "imreniyordum."
tanrı, sakura ağacının yaprakları gibi hafifçe pembeleşen yanaklarıyla kaçırdı gözlerini. joe'ye hak veriyordu. hasegawa langa ve kyan reki'nin aşkları çok başkaydı. bundan dolayıdır, ikisini de yıllar boyunca izledi.
itiraf edemese de şu an gerçekten çok üzgün hissediyordu.
"üzgün hissediyorsan onların adına bir şey yapmalısın." yeşil saçlı ölümsüz, her zamanki gibi cherry'nin yüz ifadesinden tüm düşüncelerini anladığında aşkın tanrısı iç çekti. haklıydı, onlar adına bir şey yapacaktı.
böylelikle langa'nın kanını dut ağacının meyvesine, reki'nin gözyaşlarını da dut ağacının yaprağına verdi. ve böylece karadut, bu ölümsüz aşkın sembolü oldu.
⊹ ° . ˚ 𖧷 · ° .
bilir misiniz? karadut ağacının meyvesinin lekesi normlade çıkmaz. fakat elinize ağacın yaprağını alıp ovuşturursanız lekenin çıktığını görürsünüz.
karadut ağacının lekesini, bir tek yaprakları temizler.
langa'nın kan lekesini, bir tek reki'nin gözyaşları temizleyecektir.
-
.°• ੈ♡₊˚•.
-okuduğunuz icin tesekkür ederim 🌸💫 bu hikayeyi sevmemin sebebi sonunun hosuma gitmesi, umarim sizin de hosunuza gitmistir 😭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
renga ー black mullberry
Fanfiction" ancak ölüm ayırabilirdi bizi, oysa artık birleştirecek ikimizi. " ー langa + reki