Serena,kahverengi eteğine dikkat ederek tribüne oturdu. Kahvesinden küçük yudumlar alarak Lakros antrenmanını izliyordu. Çok sevdiği bir spor değildi ama Scott'tan arabasını alacaktı. Ve Scott'ı her yıl izlemeye gelirdi.
"N'aber?" Seth'e hafifçe gülümseyip gelmesini işaret etti. "Uykum var." Dedi Seth ve boynundaki atkıyı kızın kucağına koyup başını üstüne yerleştirdi. "Arabanda uyuyabilirdin." Diye mırıldandı Serena ve onun saçlarıyla oynamaya başladı. "Arabam tamirde ve burası daha rahat."
"Bende bir şeylerin değiştiğini hissediyorsun değil mi?" Gözleri kapalı olarak sorduğu soruya karşın Serena iç çekmekle yetindi. Parmakları masaj yaparcasına saç tellerini okşuyor ve bu Seth'i rahatlatıyordu. "Biliyorum. Dolunay var. Seni kırmaya uğraşacak."
"İçin rahat edecekse Marion Eichen Evin'de ki büyükbabasını ziyaret edecek biliyorsun eskiden buradaki orman koruyucusuymuş. Ve cadı soyundansa kurt adamları bilmek zorunda." Dedi Seth ve sıkıntıyla iç çekerken ikizinin dizlerine biraz daha kıvrıldı.
Serena onun uyuduğuna emin olarak,başını dikkatlice dizlerinden çekti ve atkının üzerine bıraktı.
"Scott!" Soyunma odasına giden oğlan başını ona doğru çevirdi. Serena,hırkasına sıkıca sarınıp koşar adım yürüdü. "Arabamı alabilir miyim?" Scott,hafifçe gülümseyerek başını salladı. "Seth'in arabası hâlâ tamirde ve akşam parti var. Geliyorsun değil mi?"
Scott ensesini kaşıyarak cevap verdi. "Allison'la gelmeyi düşünüyorum." Boğazı düğümlendi. Özellikle Serena'nın kalp atışının teklemesini duyduğunda, kız yeşil gözlerini Lydia'nın zorla konuşturduğu Allison ve James'e çevirdi. "Anlıyorum. İyi eğlenceler. Antrenmandan sonra verirsin anahtarları. Bol şans." Dedi hızlıca ve dudağını dişleyerek oturma yerine koştu. Ağlamak istiyordu. Hem de çok fena.
Seth'i bıraktığı yere döndü ve oturdu. Holly ve Carmen bir alt sırada oturmuş Danny'i izliyordu. Serena,farkında olmadan hıçkırdı ve gözlerinden bir kaç damla yaş düştü. Seth, uyanıp ikizinden yayılan üzüntü kokusuyla kaşlarını çattı. "Ena?" Serena, yüzünü sildi ve konuştu. "Önemli bir şey yok." Sadece aramızda bir şey olabileceğini sanmıştım.
Sahaya çıkmaya başlıyorlardı. Ve sonra Scott Allison'a el salladı. Serena,yutkunup ayaklandı. "Holly,antrenmandan sonra Scott'tan anahtarlarımı alır mısınız? Bu saçmalığa daha fazla katlanamayacağım."
***
"Scott, takıma girdi. Astımı olan bir çocuk nasıl o kadar iyi oynayabildi anlamadım." Dedi Carmen. Holly,iç çekti. "Scott'ta bir şey var. Biliyorum." Dedi Seth'in üçlük atışını izlerken."Bir şey mi gördün?" Dedi Malia. Holly, başını olumsuzca salladı. "Biliyorum işte. Ön sezi." Serena ilgisiz bir şekilde sadece Seth'e bakıyordu. Anahtarlarını avucunun içinde çevirip duruyordu. "Serena sen ne düşünüyorsun?" Dedi Malia,koluna dokunarak.
"Yeni alacağım puant ayakkabıyı. Kahverengi alacağım sanırım." Dedi umursamazca. Marion, başını salladı. "Güzel olur. Ben de beyaz düşünüyorum."
"Cidden derdimiz şu an bu mu?" Dedi Malia şaşkınca. "Ne var? Yani Wolf ailesine bir şey olacağını mı düşünüyorsun? Bay Wolf'a olanları anlattığımızda sorun çözülür." Dedi Marion.
Serena,iç çekip düşündü. Avcılar arasında hoş karşılanmayacaktır. "Diğerlerinin sorunları çözülmez ama. Ayrıca babam doğduğunda bir çok avcı ayaklandı. Büyükbabamın yaptığı katliamı biliyorsunuz. Ve şimdi olmayacağı ne malûm?" Doğa üstü doğan her çocuk Wolf ailesininden korkarak büyürdü. Hector Wolf'un,yüzlerce yıl sonra tekrar yaptığı avcı katliamı sansasyonel bir etki bırakmıştı. Ama bu katliam doğa üstüler tarafından sempati görmüştü. Çünkü ailesine bir cadı kabul etmiş ve ondan olan çocukları vardı. Bu her zaman öldürülmeli gözüyle bakılmayacakları anlamına geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wolfverse Kitap 1 (Yükseliş) Teen Wolf Season 1-2
FanficBeacon Hills'e hoşgeldiniz! Peter Hale'in alfa olmasıyla uzun zamandır üstü örtülmüş ve ertelenmiş şeyler açığa çıkıyordu.