( Hepsi ile sevgili değilsiniz zaten belirttim)
*Onlarla aynı okulda olsanız ne olurdu*
Bang Christopher Chan:
-Chan'ı nasıl ikna ettiğin bilmiyorum ama onunla bütün sınıf olarak öğretmenlere şaka yapmaya karar verdiniz. Deneme sınavı vardı tamam bu biraz sinir bozucu ama komik bir şey var bütün sınıf öğretmenlerin adını sınavda isim olarak kodluyor. Sınav sonucu geldiğinde gerçekten değip değmediğini göreceksiniz. O da ne o gün bu gün. Müdür sınıfa giriyor ve kendisinin kim olduğunu soruyor. Elini yavaşça kaldırıp benim diyorsun. Bütün herkesten sana acıyan bakışlar Chan hariç o kendini feda etmeyi düşünüyor ama buna gerek yok. Müdür sana yaklaşıp aferin diyor okul birincisi olmuşsun. Chan'ın rahatlayan bakışları. Kesinlikle müdür gittikten sonra kocaman bir sarılma vermeyi planlamıyor. Hocalar gitti ve kocaman bir sarılma. Şimdi düşününce bu iş yürek ister ama siz şanslısınız. Hocalar kızmadı ve aksine dalga geçtiler Müdür dahil. Belkide bütün herkesin bir zamanlar eğlenmesi ve rahatlaması gerek.
Lee Min-Ho:
-Bir kere onu zorladığın için kedilerini okula getirmeye kalktı. Nede olsa biricik sevgilisi istedi Öğretmenler ve Minho'ya platoniklerden saklamanız gerekti aynı zamanda ona su ve yemek vermenizde gerekiyordu. Ayrıca gıcık fizik hocanızdan da kaçmanız gerekiyordu. Neyse konuyu fazla uzatmadan sonuç hayattan bıkmış bir kedi ve bolca anı ile dolu bir gün. Sanırım fazla kısa oldu ve bir kaç anı anlatmalıyım. Minho okul çıkışı kediye su ve mama veriyordu sen ise bahçede bekçilik yapıyordun. Sonra Minho ve kedisi işi bitirdi ve ikiniz çıkmak için kapıya yöneldiniz. Gelen okul bekçisinin sesi ve iç seslerden gelen bir 'siktir'. Koşmaya başladınız demek isterdim ama nereye tamam kenardaki içe göçük yer. Şansa bakın o yerde belli olmamak için birbirinize aşırı yakın olmalısınız. İçinden bir ses kafanı kaldırmanı söylüyor. Kafanı kaldırıyorsun ve öpücük. Sahneyi hayal edebilirsin. Kucağında bir kedi ve Minho'nun kolları yanında seni duvara kıstırmış ve siz birbirinizi öpüyorsunuz.
Seo Changbin:
-Tamam ders anında gelen şakalar. Düzeltme komik olmayan şakalar. Senin komik olmanı seviyor. Sevgili olduğunuzdan beri neredeyse her okul çıkışı senin evindesiniz pardon sen evinde odanda masanda o ise senin yatağında onu kaldırmaya çalışırsan seni kendine çeker ve sarılır :) şimdi kalk bakalım. Bu yüzden onu kaldırmayı bıraktın. Tamam saçma bir şakaydı. Bilerek onu kaldırıyordun. Oh beden dersinde en önde koşan o iki hayvan var ya birisi Changbin olabilir. Tabi senden azar yediği an yavaş koşuyor.
Hwang Hyun-jin:
-Lütfen ikiniz okula gitmiyorsunuz. Revire gidiyorsunuz. En ufak yaralanma olayı ve siz ikinizde revirdesiniz. Bu o kadar çok kez olduki öğretmenler bile alıştı. Tamam itiraf zamanı bazen sırf dersten çıkmak için sevgilini dövüyorsun oh sonra o yaraları revirde öpüyorsun ilk öpücüğünüz bile böyle oldu ama bu başka bir tepkinin hikayesi.
Han Ji-sung:
-Bakın Han devamsızlık hakkı bittiği için son hafta okula gelmeyenlerden değil. Son hafta okula isteyerek geliyor. Dangal ve diğer öğretmenlerin klasik okulun son haftası izlettiği filmleri izlemek için geliyor. Sen ise sevgilinle olmak için. Bunun için üzülme onun omzuna yatıp uyumanı seviyor. Sende güzel/rahat bir yerde uyuyor numarası yapmayı. Telefonunda okulun son haftası hakkında bir sürü fotoğrafların var.
Lee Yong-bok:
-Peşinizde koşan erkeler senin için mi yoksa en yakın arkadaşın Felix için mi ? Bunun sürekli kavgasını yapardınız ona erkek olmasına ve sesine rağmen güzel olduğu hakkında baskı yapardın o ise kabul etmeyip inatla senin daha güzel olduğunu söylerdi. Bazen bunu mesajlaşırken konuşurdunuz. Sen güzelsin, hayır ben değil sen, sen daha güzelsin, çeneni kapa ve aynaya bak, sen daha güzelsin, sus be sen daha güzelsin, hayır ben çirkinim sen daha güzelsin, sen, hayır sen, sen, sen, sen, sen, sen, sen, yah yeter sen daha güzelsin nokta, ya benim nerem güzel erkeğim ben, yah sus be tamam belki erkek olabilirsin ve sesin böyle olabilir ama sen daha güzelsin... Bunun ve benzeri mesajlaşmalar gerçekten bazen ikinizde konuşma bitsin istiyorsunuz ama birbirinizin daha güzel olduğunu kanıtlamak için konuşmayı sürdürüyorsunuz. Nadirde olsa konuşmayı kendiniz kesiyorsunuz ve tamam ben güzelim diyorsunuz. O mesajları ikinizinde ss aldığını biliyoruz. Böylece sıradaki konuşmada birbirinize üstünlük sağlayabilirsiniz.
Kim Seung-min:
-Okula hayvan kostümü giyip geldiniz. Gerçekten ne bekliyordunuz öğretmenlerin size bakışları garipti sınav haftası bitmişti bunu rahatlamak için yaptığınızı düşünmüşlerdi ama hayır siz iki yakın deli arkadaş bunu sırf bir iddia yüzünden yaptınız. Konu neydi kıçı kırık bir temizlik yarışı mı evet oydu. Aslında ikiniz ceza almıştınız + hem sana hem de Seungmin'e yavşayan kişi. Sonuç olarak senin sakarlığın yüzünden kaybettiniz ve hayvan kostümü giyiyorsunuz. Gerçi bu sizde güzel bir anı bıraktı. Müdürün bakışı görülmeye değer bir manzara olduğunu biliyoruz. Tabi sonrasında gelen azarda cabası. Nede olsa yaşadığımız her an boyunca acı çekmeye mahkumuz bunun sonucu olarak anne babanızdan ve müdürden azar yediniz ama değer miydi. Bence Evet Değerdi.
Yang Jeong-in:
-Okulda mukbang yapmak cesaret işi ve siz iki kankada o kadar cesaret var. Gerçi sizinki biraz garip olmuştu. Yediğiniz şeyler biraz az olabilir ama size gece rahatsızlık verecek kadar çok. 10 paket noodle kişi başı 5 paket. İçecek olarak su tercih ettiniz. Sınıf arkadaşlarınızın size bakışları ve sizin her yeri batırmanız. Hocanızın ne kokuyor noodle mı bu deemesi ve koca bir ders hocanızın zararlı olduğunu söylemesi sizin hocayı takmamanız ve gece hastanede hoca ile karşılaşmanız biraz komik oldu ama. Gün sonunda öğrendiğiniz tek bir şey var 'Mukbang yapmaktansa izlemek' tamam belki iki olabilir ve ikincisi 5 noodle yerine 4 noodle olabilir.
Omo 30 dakikada yazdım biraz saçma oldu ve anlatım tarzını biraz değiştirdim umarım güzel olmuştur Hyunjin biraz kısa oldu gerçi.
Bu arada yazabilir miyim bilmiyorum ama belki ara sıra one-shot atmayı planlıyorum.
Lütfen yorum yapın ve düşüncelerinizi belirtin.
Yazım yanlışı bulursanız lütfen söyleyin.