2_Bts(2)

51 7 28
                                    


*Sana hangi lakaplarla seslenirlerdi*

Kim Seokjin: 

-Jin sana her türlü isimle seslenebilirdi ama asla yenilebilen tarzda lakaplar kullanmazdı örneğin çileğim, balım, çikolatam vb. Çünkü Jin için dünyadaki en değerli eşya yemektir ve sen Jin için asla bir eşya olmadın.


Min Yoongi: 

- Yoongi sana isminle seslenirdi ya da bebeğim derdi. Sebebi basit seni bebeği olarak görüyordu. 


Jung Hoseok:

-Hoseok sana umudum diyordu. Hatta bazen umudun umudu diyordu. Umudun umudu demesinin sebebi Hoseok umudunun bittiği her şeyin çıkmaza girdiğini düşündüğü anda senin ona gidip umut vermendir. Umudum demesinin sebebi de aynı, ona ve çevrene umut vermen.


Kim Namjoon:

-Namjoon için bir çok anlam taşıyordun senin bir çok özelliğini seviyordu ama en çok sevdiği özelliğin çocuklarının annesi olman ve temiz kalbindi. Bu yüzden sana çocuklarımın annesi ya da benim temiz kalbim diyebilir. 


Park Jimin:

-Jimin için sen minik bir sevgi tomurcuğusundur bu yüzden sana küçüğüm ya da miniğim derdi.


Kim Taehyung:

-Tae genelde klasik şeylerden hoşlanan bir tiptir bu yüzden sana sultanım, kraliçem, prenses diyebilir veya minik uzaylı da diyebilir.


jeon Jungkook:

-Kook sana sevgilim, benim sevgilim derdi ve sana trip attığı zamanda benimki derdi.


Ben ne yazdım yaa.

Bu bölüm pek güzel olmadı ama yinede atim.

Lütfen bölümün nasıl olduğu hakkında yorum yapın.


K-Pop TepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin