Pomysł od moniczkaaaa333
•°Killua Zoldyck°•
Kłócił się wtedy z Illumim. Gdy dowiedział się że jesteś w szpitalu, bardzo się wystraszył i natychmiast
do ciebie pobiegł, zostawiając Illumiego trochę zdezorientowanego.•°Gon Freecss°•
Był akurat z ojcem za miastem i nie mógł cię odwiedzić ale bardzo się o ciebie martwił.
•°Kurapika Kurta°•
Był wtedy z Leorio w parku. Dostał telefon ze szpitala i od razu do ciebie pojechał (razem z Leorio).
•°Leorio Paladinight°•
Kiedy przywiózł Kurapikę do szpitala, zauważył że też tam jesteś, niestety jako pacjent. Od razu do ciebie podbiegł i zaczął o wszystko wypytywać.
•°Hisoka Morow°•
Śledził wtedy Gona. Siedział właśnie w krzakach, aż nagle zza jego pleców wyszedł Killua i zapytał się, czy nie powinien przypadkiem siedzieć z tobą w szpitalu. Hisoka natychmiast porzucił swoje plany zgwałcenia Gona i poszedł do ciebie.
(Killua bohater)
•°Chrollo Lucilfer°•
Było bardzo późno a ty do tej pory nie wróciłaś do mieszkania, gdzie czekał Chrollo. Chłopak bardzo się o ciebie martwił. Już miał wychodzić cię szukać ale dostał telefon ze szpitala i natychmiast do ciebie pojechał.
•°Illumi Zoldyck°•
Kiedy Hisoka powiedział mu że jesteś w szpitalu, udawał że go to nie obchodzi, ale w głębi duszy bardzo się wystraszył.
•°Feitan Portor°•
On wiedział że jesteś w szpitalu jako pierwszy. Nikt nie musiał mu nic mówić, ani nawet dzwonić. Cały czas siedział przy tobie i nie odstępował cię nawet na krok.
•°Alluka Zoldyck°•
Była wtedy jakaś ważna uroczystość u Zoldycków i niestety nie mogła do ciebie pojechać ale cały czas o tobie myślała.
ฅ^•ﻌ•^ฅ
CZYTASZ
Preferencje HxH
Fanfiction✨Postacie✨ - Killua Zoldyck - Gon Freecks - Kurapika Kurta - Leorio Paladinight - Hisoka Morow - Chrollo Lucilfer - Illumi Zoldyck - Feitan Portor - Alluka Zoldyck