Her Şeyi Biliyorum

1K 71 45
                                    

BİR HAFTA SONRA

ASİYEDEN 

Yunus geleli bir hafta olmuştu ama içimde öyle buruk şeyler var ki, yunus yanımda ,abimler burada ,annem ve babamı kaybedeli çok fazla olmazken hayata tutunmak zorunda olduğumuzun farkınaydık. Ben yorulsam bile ses edemedim, karşılarına geçip 

-Bakın buram acıyor benim derken kalbimi gösterip , çok yaram var artık yalandan mutluymuş rolü yapmak gerçekten zor geliyor bana nolur beni anlayın.

Her şeyi yunusa anlatmıştım ,bilen tek kişiydi, ha bir de melisa. Onunla aramda garip bir bağ var, yıllar geçti fakat sanki hiç ayrılmamışız gibi bit yerde şöyle bir yazı okumuştum En iyi arkadaşınız, sizin geçmişinizi anlayan, geleceğinize inanan ve sizi bugün olduğunuz kişi olarak kabul edendir. Diyordu Melisa canım arkadaşım, be  nim için bu cümlenin karşılığıydı yıllar önce iyi ki tanımışım onu, abisine rağmen, iyi ki hayatıma girdin minik kelebeğim, hayat en zor koşullarıyla da gelse yanında durmaktan asla vazgeçmeyeceğim.

DORUKTAN

Tam bir hafta geçti, Harika ile olan ilişkimi epey sorguladım evet onu seviyordum ama diğerleri gibi arkadaşça, Süsen, Talya benim için ne ifade ediyorsa öyleydi sadece onunla adımız vardı ne kadar anlam ifade etmese de durum sadece bundan ibaretti. Bu zamana kadar ilişkimizi sorgulayacağım durum olmamıştı, o gelene kadar, o dediğim şey işte Asiye. Melisa ile hala konuşamadım nedense cesaret edemedim alacağım cevaptan dehşet şekilde korkuyordum. Eğer oysa nasıl tanımam, eğer o değilse neden böyle hissediyorum, bana buz olması da cabası zaten tanıdığı tanımadığı herkese cıvıl cıvıl davranırken bana soğuk çok soğuk biriydi , buna anlam veremezken gözümden kaçmayan bir durum daha vardı, vücudunda olan morluklar, sık sık olan baş dönmesi bu kızın nesi vardı bilmiyorum. Evde yatağımda uzandığım yerden kalkıp gittim melisanın yanına artık konuşacaktım, öğrenmek istiyordum.

-Melisa, girebilir miyim?

-tabii abi gel

-Ben seninle bir şey konuşmak istiyorum, bir haftadır içimi kemiriyor ama bir türlü cesaret edemedim.

-Seni en son 5 yaşında böyle bakarken gördüm ben, ne konuşacaksın merak ettim ama tahmin de edebiliyorum dinliyorum seni :/

-Nasıl bakıyorum ki ben ve ne zaman böyle gördün? dedim merakla

-5 yaşında o gittiğinde böyle çaresiz, savunmasız ve düşünceli gördüm seni. dediğinde duraksadım sahi öyle miydi bilmiyordum ve konuşmaya devam ettim

-Asiye, o Asiye mi dediğimde melisa kaçırdı gözlerini benden ve bacağını sallamaya başladı birazdan bana yalan söyleyecekti, kardeşimi tanıyorum

-K-kim dediğinde haklı olduğumu anladım kekelemeye de başlamıştı ve Asiyenin abine bir şey anlatmayacaksın dediğine yemin edebilirdim

-Seni sıkı sıkı tembihlediğinin farkındayım ama bana çok kötü yalan söylüyorsun hatta söyleyemiyorsun, sen anlat aramızda merak etme dedim ikna olmuş gibiydi ve en baştan anlatmaya başladı

-Asiye bunları anlattığımda beni öldürecek bunu biliyorum ama senin onu ne hale getirdiğinin de farkına var istiyorum. Asiye ilk geldiğinde seni görmeden önce içi kıpır kıpırdı annesi ve babasını yeni kaybetmiş olmasına rağmen dediğinde dünyamın başıma yıkılmasına şahit oluştum kim bilir nasıldı, yanında kimse yoktu başka ülkedeydi nasıl baş etti bunca şeyle kim bilir diye düşünürken melisa devam etti. Sonra sen sınıfa girdin tanımadın onu insan ilk aşkını tanımaz mı yine de asla bozuntuya vermedi sana karşı ama gözünün ışığı sönüştü sonra harika sana AŞKIM  dediğinde en derininde sakladığı o sana karşı olan duyguları paramparça oldu yıllarca ne başkasına aşık olma fikri geçmiş aklından ne de senin yerine başkasını koymuş. Ders başladıktan sonra hocadan tuvalete gitmek için izin almıştı hatırlıyor musun bende peşinden gitmiştim o zaman ne gördüm biliyor musun, aynanın karşısında hıçkıra hıçkıra ağlıyordu elinde bir fotoğraf 13 sene öncesi fotoğrafın arkasında bir yazı vardı; HAYAT BİZİ NE KOŞULLARA SOKARSA SOKSUN ARAMIZA YOOLAR DA GİRSE YILLAR DA GİRSE HEM HAFIZAMDA HEM KALBİMDE HER GÜN MUTLULUKLA HATIRLANACAK EN ÖZEL ŞEYSİN ASİ KIVIRCIĞIM. Yazıyordu, sen yazmışsın . Biz kızlar çok önem veririz böyle şeylere sizin aksinize. Bana sadece; onun hayatında her şey yolunda ve beni hatırlamıyor bu konu ikimiz arasında ve sonsuza kadar unutulacak, dedi. Kendisi unutamıyor orası ayrı bir kaç gece abisi odasından ağlama sesleri duymuş gecenin bir saatinde sonra da bir gün......

Son dediği şeyle beynimden vurulmuşa döndüm

YENİ BÖLÜMLE SİZLERLEYİM 20 OY 20 YORUM GELİRSE BUGÜN BİR BÖLÜM DAHA ATACAĞIM... SİZLERİ SEVİYORUM 

Geçmişin Ardına SaklananlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin