1 : Siapa dia?

60 4 2
                                    

Jungkook sedang teliti membaca buku di kelasnya. Kemudian gurunya segera masuk ke kelasnya bersama seorang pelajar yang tidak dia kenali.

"Okay murid murid hari ni kita ada pelajar baru dari luar negara. Saya harap kamu semua boleh memberi tunjuk ajar kepada dia"

"Baik!"

"Kamu boleh perkenalkan diri"

Dia membungkuk hormat terlebih dahulu sebelum bersuara.

"Hi semua nama saya Kim Taehyung. Boleh panggil Taehyung sahaja. Saya harap saya dapat ajaran yang baik dari kamu semua"

Jungkook memandang dengan perasaan endah tak endah.

'Handsome jugak dia ni'

Kemudian mata Taehyung dan Jungkook bertembung. Taehyung yang memandangnya hanya memberikan senyuman.

Jungkook segera menutup mukanya dengan buku yang dibaca kerana berasa malu.

'aduh aku terpandang dia lama sangat pulak'

"Okay Taehyung, kamu boleh duduk di belakang Jungkook. Jungkook sila angkat tangan kamu!"

Jungkook yang mendengar namanya dipanggil tersentak dan segera mengangkat tangannya tanpa mengalih buku yang dipegangnya.

Taehyung segera berjalan ke belakang Jungkook.

Jungkook meletakkan bukunya kembali dan melihat papan putih di hadapan.

"Hei awak.."

Jungkook yang mendengarkan suara itu menghiraukannya kerana mungkin dia memanggil orang lain.

"Jungkook.."

'aduh ni mesti sebab aku pandang dia tadi'

Jungkook menghembuskan nafasnya lalu berpusing ke arah Taehyung.

"A-ah ya?"

"Hi"

Taehyung memberikan senyuman boxynya.

'alah comel bodo'

"H-hi.."

"Jungkook kan? Saya Taehyung"

"Hi Taehyung"

"Panggil Tae je~"

"O-okay Tae"

"Awak ni cantik la~"

"Haha kelakar la Tae ni, saya kan lelaki"

"Tahu tapi Kook laki yang cantik"

Jungkook yang mendengarkan perkara itu mula blushing teruk.

"Eh kenapa muka Kook merah? Kook okay tak?"

"K-kook okay je.."

'dia dah lah panggil aku kook lps tu panggil aku cantik?!!'

Jungkook mengalihkan pandangannya dari Taehyung kerana tak mampu bertentang mata dengannya. Taehyung perlahan-lahan meletakkan tangannya di sebelah pipi Jungkook menyebabkan Jungkook memandangnya.

 Taehyung perlahan-lahan meletakkan tangannya di sebelah pipi Jungkook menyebabkan Jungkook memandangnya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Crazy Psychopath ( Taekook FF )Where stories live. Discover now