(Sekiz yıl önce)
Genç kız heyecanla,önünde yürüyen oğlanı takip ediyordu.Sanki şuan bir filmin içindeydi ya da bir kitabın en güzel sahnelerinden birinde.O kadar heyecan doluydu ki az önce,az kalsın genç çocuğa yakalanıyordu.
Onu ilk okulda görmüştü.
Belki çok klişe olacaktı ama genç kız,onu gördüğü an kalbinin fısıltılarını susturamamıştı.Neredeyse altı ay olmuştu,bu altı ayda ona karşı daha çok şey hissetmeye başlamıştı.
Bu altı ayda her gün onu takip ediyor,her gün o eve girene kadar evin önünde duruyordu.Birine bu yaptığını söylese,adı gibi emindi ki onu dalgaya alacaklardı.
Genç oğlan kulağına taktığı ucuz kulaklığıyla her şeyden habersizce yürüyordu.Aklına gelir miydi altı aydır ona aşık bir kızın onu takip ettiği?Oğlan ayağıyla önüne gelen taşa vurdu ve taşın yolun ortasına savrulmasına neden oldu...
Genç kız gözlerini devirdi ve kafasını iki yana salladı.Bu çocuk hiç akıllanmayacak mıydı?Ne alıp veremediği vardı yolun kenarında duran taşla.Genç kız onun arkasından taşı almak için yola doğru yürümeye başladı.Herhangi bir kaza olsun istemezdi.
Kız taşı eline alıp tekrardan kaldırıma yürüyordu ki,baygın bakan şoförle göz göze geldi.Genç kız,oğlandan tarafa baktı ve eve doğru yürüdüğünü gördü, gözlerini kapattı ve uğultuların kulağına doluşmasına izin verdi.Her şey üç ya da dört saniye de olmuştu.Nereden bilebilirdi ki hayatın ondan çok büyük bir şey alacağını?
Oğlan bunların hiç birini duymadı veya görmedi kızın zayıf bedeni arabanın altında ezilirken geçenlerde internet kafe de keşfettiği şarkısını dinliyordu.