אהלן אנשים!
סליחה על העיכוב, מקווה שתהנו ברולפליי, אם יש בעיה, מוזמנים לפנות אליי:)סוף סוף הגיע יום הטורניר.
היום, זה היום שאליו חיכתם כל כך.
או תיעבתם כל כך.
אתם מתרגשים, לחוצים, או מפחדים.
יש בכם כל כך הרבה רגשות, ואתם רוצים להוציא אותם ממכם, שיגמר כבר הלחץ.
אבל לפני הטורניר הגדול- לפני הרגע הגדול- אתם צריכים לעבור הכשרה.אתם מגיעים בכירכרות מפוארות, לטירה ענקית אשר ממוקמת באמצע יער עצום ורחב ממדים.
אישה, בעלת שמלה מפוארת למדי- אשר לא ידוע אם היא אלפית או אנוש- עומדת מולכם ומחייכת.
"גבירותיי ורבותיי!" היא אומרת וקולה מתנשא עד מאוד.
"ברוכים הבאים לטורניר!" היא מחייכת אליכם חיוך מתוק ומסדרת את שמלתה. "אני היא סוזנה, ואני אהיה המדריכה הראשית שלכם. קדימה, היכנסו, ילדיי."
אתם נכנסים אחריה לתוך הטירה, והיא צועדת לקידמת המדרגות.
"ברוכים הבאים!" היא אומרת בחיוך. "ברוכים הבאים לטירת הממלכות! פה תשהו במשך זמן מה, כדי להתכונן לטורניר עצמו. אתם תחולקו לחדרים, תאכלו ארוחת יחד, ותכרתו בריתות." היא צוחקת צחוק לבבי. "אתם כל כך תהנו פה! ואז, אחרי ההכשרה, את תעברו לטורניר ותזכו בפרס הגדול. בהנחה כמובן, שתשרדו." חיוך קפוא וקריפי עולה באיטיות על פניה. "אחרי, בבקשה."
היא מתחילה ללכת, ואז נעצרת ומצביעה לעבר דף רחב.
"פה כתובה החלוקה לחדרים. רק בבקשה, אל תנסו להרוג אחד את השני," קולה מתחלף לפתע לקול כעוס. "וכן, אני מדברת אליכם, אנשי זאב וערפדים ארורים!" היא מתנשפת בזעם, אבל בין רגע פרצופה מתחלף לעוד חיוך קפוא, אשר מעביר בחלקכם צמרמורת.
"מנהל ההכשרה לא יקבל בברכה גופה של ערפד ליד החדר שלו, אז בבקשה. כל מי שיהרוג מישהו- יענש בחומרה. ואני רצינית."
החיוך הקפוא שלה מתרחב.
"פעילות גיבושית תתקיים היום בקרוב! נסו לא למות!"
היא צוחקת צחוק לבבי,ועוזבת אתכם לנפשכם, משאירה אתכם לבד מאחור.להלן רשימת החדרים:
חדר 1-סרינה, אמרה,סער, לוסי
חדר 2- האני, לימ, אופק, ראן
חדר 3- שינג, ג'ספר, אש, רוז
חדר 4- ביאטריקס, ג'יין/ג'ינקס , יסמין, דניאל
חדר 5-פוקס, סול, קול, אנדיל
חדר 6-אסלין, אלה, פאל, לילה
חדר 7- אקרי, ג'ולייט, אריאל, דניאל
חדר 8-אלי, ג'יימס, הייז, אליאנה
חדר 9-זארון, יוקי, ראיה, קטניס, ג'ייס
חדר 10- אדי, רובינה, אוראלה, ג'ין
YOU ARE READING
רולפליי- טורניר הממלכות | פתוח
Randomחלקכם הם אלפים, חלקכם הם גמדים, וחלקכם אפילו בני אדם. חלקכם אויבים אכזריים, וחלקכם בני ברית. אבל לכולכם יש מטרה אחת משותפת. לנצח בטורניר. בכל מחיר. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ רולפליי! (משחק תפקידים) תהנו:) קרדיט ל2021rinat על הכריכה המדהימה! *רולפלי...