פרק חמישי- הטורניר| לקרוא הכל!

510 12 1.1K
                                    

אז היי! הטורניר הגיע.
אני רק רוצה להזכיר לשים לב לחוקים שכתבתי בפרק הקודם:)
תהנו❣️

הדלת נפתחת בטריקה.
"נו, נו, נו," אומר אדוארדו ותוקע בכם מבט קר. "חלקכם עדיין חיים. ברכותיי."
הוא בוחן אתכם מכך רגל ועד ראש, לא מפספס דבר.
"קדימה, מתמודדים." הוא אומר לבסוף. "בואו אחרי."
הוא מוביל אתכם לבחוץ, לזירה ענקית שם מפלצות ובני אנוש מכל העולם, מריעים לכם.
בסוף הזירה עומד הר, בגובה עצום, עד שהוא מגיע לעננים.
"רבותיי!" אמר אדוארד לקהל. "קבלו את המתמודדים!"
הקהל שואג וצורח, מריע בקולי קולות עד שנדמה שההר הולך להתפורר לאבק מעוצמת הקול.
אדוארדו מרים את ידו לאות שקט, והקהל משתתק.
"החוקים הם פשוטים," הוא אומר ומחייך חיוך רחב. "אתם רואים את ההר הזה ששם? אתם צריכים להגיע אליו ולקחת את הפרס, את היהלום.
חלקו את עצמכם לצוותים. כל צוות ילך לצוד את היהלום. יש כמות גדולה של יהלומים, אבל מוגבלת, ובמשימה הזו הצוות שלכם צריך להיות מגובש, בשביל לנצח." הוא חייך אליכם. "לכל צוות יש אויבים. ולא לכולם ביחד. כל צוות יתמודד עם האויבים במקביל, ברצון לזכות ביהלומים.  המשימה שלכם היא לקחת אותם ולחזור לכאן."
הוא מסתכל עליכם.
"אבל זה לא נגמר כאן. יש עוד כמה דברים שכדאי שתדעו." הוא אומר בחיוך זדוני. " במשך הטורניר, יחטפו את חלק מהאנשים ויעלימו אותם. ובזה יגמר העניין. אתם מחוץ למשחק. והו, אלמוות לא מתקיים בשטח הטורניר. כל בני האלמוות פה, תגידו ביי ביי לחיי האלמוות המקסימים שלכם. אדיוס! בהצלחה."

המכשולים של כל אחד(שימו לב, לכולם יש את אותם המכשולים, אבל לכל אחד בנפרד.):

שלב 1- לחימה בשלושה גובלינים

שלב 2- לחימה בשני ענקים.

שלב 3- לחימה בדרקון רצחני.
__________________________________________

*אוקיי, אז כולם, חלקו אתכם לקבוצות. מי שאין לו קבוצה, שיכתוב לי בתגובות ואני אצרף אותו לקבוצה. בתו קבוצה אחד צריכים להיות יותר 3+ משתתפים.

*אוקיי, אז לגביי אלה שהולכים להיעלם בקבוצות. אני יודעת שיש כאלה שרוצים להרוג את הדמויות שלהם, . . אז ככה, כל מי שרוצה להרוג את הדמות שלו, שיכתוב לי בפרטי בלבד, מי הוא רוצה שימות, והוא בעצם, יעלם.
בנוסף לזה, כל משתמש שלא רוצה שהדמות שלו תמות, אבל רק תחטף כי נמאס לו ממנה או משהו, שיכתוב לי גם ומה הסיבה.
במידה ולא יהיו מספיק משתמשים שיחטפו מהסיבה השניה,(כן, זה חשוב.)
אני אצטרך לבחור משתתפים מתוך הטורניר ולחטוף אותם. אני יודעת. זה מעצבן.
אבל הכרחי שזה יקרה.
אז אם זה יגיע למצב הזה, אני אכתוב הודעה, ואתם תכתבו לי דמויות שהן הכי לא חשובות לכם.
וככה אני אדע מי בגדר העדיפויות שלכם שיצא מהמשחק.
אבל בשביל להרגיע אתכם, כל הדמויות שיחטפו לא יגמרו את חייהם ככה. הם רק יחטפו. חלקם ימותו, על פי מספר המבקשים בפרטי שרוצים שהדמות שלהם תמות, אבל חלקם יחיו.  לכל משתמש שהדמות שלה תחטף, אני אכתוב לו סיטואציה יחידה, של מה קורה עם הדמות החטופה שלו.
ואני מבקשת, מעל המשתמשים, לא לגלות מה הדמות החטופה שלו יודעת, כי זה רק ידפוק את המשחק. כן, גם לא לאלה שאתם מכירים בחיים האמיתיים.
ומשהו חשוב, אין לכם את היכולת למנוע את החטיפה, אז אממ כן.
בנוסף, הדמות שנחטפת לא יכולה להתכתב ברולפליי עצמו. אל תדאגו- יגיע זמנה שהיא תשוב לרולפליי(מאוד בקרוב), וזה לא יקח הרבה זמן.  אבל בנתיים היא חטופה.
אנשים שיש להם רק דמות אחת- אני לא אחטוף אתכם. רק תגידו מי הדמויות בתגובות ותכתבו גם שהם דמויות יחידות.
וזהו זה. תהנו!

רולפליי- טורניר הממלכות | פתוחWhere stories live. Discover now