POV Daan
Ik sta voor Laura's huis. Ik twijfel nog even maar ik bel toch aan. "Hey" zeg ik als ze de deur open doet. Ze zegt niks en zet een stap opzij zodat ik binnen kan. "Ik moet met je praten" zeg ik. "praat maar" zegt ze. "Ik wil veranderen! Voor jou.." "Oke maar ik wil eerst de reden horen waarom je me sloeg" "Uuhm.. Mijn ex.. Ze heeft zelfmoord gepleegd.. En uhm jij lijkt erg veel op haar... Eerst had ik er geen probleem mee maar op een gegeven moment deed je precies hetzelfde als haar.." "Maar Daan hoezo zei je niks? We konden je toch helpen" "ja dat kon maar het ligt nogal erg gevoelig" "ohw oke" "Ik moet gaan, ik app je nog wel oke?" "Okee doeii" zegt ze.
POV Laura
Waarom zei hij nooit wat? Hij had toch gewoon naar me toe kunnen komen. Ik hoor het geluid van mijn gsm waardoor ik uit mijn gedachten schrik. Ik open whats app en zie dat ik een appje van Daan heb.
Daan: heyy, is het weer goed tussen ons?x
Laura: ik heb nog even tijd nodig, ik kan je niet zo maar vergeven.
Daan: ohw oke ik zal even wat afstand nemen.
Ik sluit mijn whats app af en ga naar twitter. Mijn meldingen ontploffen ineens met berichtjes zoals:
Is het uit tussen Daan en jou? Wat is er met Daan?
Ik ga naar Daan's profiel en bekijk zijn laatste tweet.
Ik zal altijd van je houden! Of we nu samen zijn of niet..
Een kleine ahw verlaat mijn mond. Ik weet niet wat ik moet doen...
____________
Nogmaals sorry dat ik zo lang niet heb upgedate x