POV Laura
"Daan alsjeblieft stop.." Smeek ik hem. "Ga weg!" Roept hij als ie gestopt is met stampen in mijn buik. ik ren zo snel mogelijk naar buiten, pak mijn fiets en ik fiets naar huis. oh btw ik ben Laura. ik ben 15 jaar. ik heb lang blond haar en groene ogen. Ik heb het al een jaar met Daan. sinds kort slaat hij me. en ik weet niet waarom. ik wil het uitmaken maar ik durf niet. Morgen spreek ik weer met hem af. Ik ga dit keer eens met hem praten want ik hou echt wel van hem want hij is echt lief als hij me niet slaat. er rolt weer een traan over mijn wang. ik veeg hem ruw weg.
~de volgende dag~
"Wat moet je?!" Roept Daan fel. "Ik moet met je praten!" "Maar schatje we hebben niet veel tijd!" "Ten eerste noem me geen schatje en ten tweede why the fuck sla je mij?! Wat heb ik je misdaan?!" Zo die is eruit denk ik bij mezelf, maar ik wordt al snel uit mijn gedachtes geschud door een klap in mijn gezicht. "Daarom dus!" Roept Daan. "Ik maak het uit!" Roep ik snel en probeer weg te rennen maar Daan grijpt me vast. "Auww dat doet pijn!" Schreeuw ik. "Doe eens wat rustiger ja?! En je maakt het niet uit!" Roept hij kwaad. "Maar ik wil dit niet meer! Je slaat me altijd! Ik kan niet meer normaal gaan zwemmen ofzo zonder blauwe plekken!" "Donder op!" Roept hij. Ik ren weer net zoals gister en al die andere dagen zijn huis uit en ga naar het parkje. "hey, wat is er?" Vraagt een jongen met een lieve stem. "hoi.. en niks" "Ik ben Owen" zegt hij en hij komt naast me zitten. Hij wrijft met zijn hand over mijn rug en vraagt nog een keer "wat is er?" Zou ik het hem zeggen?
_________________
Sorry sorry sorry dat ik zo lang niet heb upgedate ik heb het gewoon super druk met school enzo x