New a school, New a life

744 29 31
                                    


Cidden, okula başlamakta, yeni bir yerde okumakta çok kötü bir duygu. Off cidden. Ev kiraladım. Hemde çok ucuza. Büyük bir ev. Çünkü yanımda bide unnie'm var. O beni bakmaya geldi sözde, ama sevdiği idolleri görmeye geldiğini tanrı da biliyor. Sanki benim bakıcıya ihtiyacım var da ! Evimin çok ucuz olması biraz garip. Çünkü ev çok büyük. Yarın yeni evimin aşağısında ki okuka başlayacağım. Ben lise 2 ye gidiyorum. Kaydımı yaptırdım ama unnie'min imzası gerekiyormuş. O yüzden bugün okula gideceğiz. "Hadi Hyuna, gitmemiz gerek ! " "tmm unnie hemen geliyorum. "Buda benim unnie'm Minzy kendisi ablam olur. Zengin olduğumdan dolayı seoul'un en iyi okuluna yani lisesine gidiyorum. "Yaa Hyuna kac kere çağırıcağım sana !! Hızlı biraz." "Tmm unnie geldim." Evet benim yok ama unnie'min ehliyeti var. Beni arabada bekliyordu. Hemen bindim. "Yaa Hyuna seni kaç kere çağırdım biliyor musun ??? Cidden boğazım yırtıldı." "Tmm unnie Özür dilerim, hadi gidelim." Ve okula varmıştık. Unnie'mle birlikte okula girdik. Çok büyüktü. Müdürün odasına girdik. Bana sorular sordu: "Kaç yaşındasın ??? Buradan başka hangi okula gittin ??? Oradaki puanın kaçtı" falan sıkıldım. Sıra aile konusuna geldi. "Annen baban ve ablan var herhalde değil mi yavrum ???" "Hayır efendim. Benim annem 9 yıl önce hayatını kaybetti. Babam ve ablam var." "Tmm yavrum peki. Şimdi sen dışarı da bekle biz ablanla birşey konuşalım." "Peki efendim. " yaa inanmıyorum! Beni dışarı attı. Ama unnie'm orada kaldı. Off cidden! Acaba ne konuşuyorlar ?! Derken unnie'm dışarı çıktı. "Hadi gidip okul üniformanı alalım tatlım." "Unnie ne konuştunuz ?? Ne dedi o adam sana ?? İmzalandın mı ???" "Bana soru sorma. Hadi gidelim?" "Peki -_-"
Varmıştık. Bir sürü okulun üniforması vardı. Bir kadın geldi. "Merhaba. Nasıl yardımcı olabilirim size ??? "Unnie'm ona okulun adını söyledi. Ben ise hala bilmiyordum okulun adını. Üniformanın en küçük bedenini aldık. Hemen kabine girip denedim olmuştu herhalde. Unnie'm " biraz büyük gelsede güzel oldu." O kasada işlerini hallederken ben arabaya bindim. Unnie'm de arabaya geldi. Eve geldik. Evi daha tam olarak yerleştirmemiştik. Hemen odama çıktım. Unnie'm televizyonun başına geçmiş dizi izliyordu. Ben hemen banyoya girip duş aldım. Sonra da çantamı hazırlayıp unnie'min yanına indim. Saat çoktan 08.30 olmuştu. Biraz film seyrettim. Yarım saat sonra yatağıma yattım. Yorgun olduğum için hemen uyudum. Yarın beni güzel belki de kötü şeyler bekliyordu. Çok fazla heyecanlıydım.

♥MY LOVE KOOKIE'♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin