KOOKIE ???

414 22 14
                                    

Merhaba. Bu benim ilk hikayem. Cidden çok fazla heyecanlıyım. Bu bölümü biraz erken attım ama diğer bölümü bu kadar erken atamam. Hikayemi okuyanlara, beğenenlere ve yorum yapanlara çok teşekkür ederim. Okumaya devam edin lütfen. Belki yazım hatalarım veya imla kurallarını kullanırken hata yapmış olabilirim kusura bakmayın. Sizleri çok seviyorum.

Alarm çaldı. Şu alarm sesini cidden hiç sevmiyorum. Sabah sabah. Hala uyku sersemiydim. Tam yataktan kalkayım derken birden kendimi yerde buldum. Unnie'mde bana bakmış gülüyordu. Kahkahalara boğulmuştu. Sinirle ona baktım. Koşa koşa aşağı indi. Bende lavaboya gittim. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra makyajımı yaptım.
Odama gidip üstümü giyindim. Aşağıya doğru güzel kokukar geliyordu. Unnie'min güzel yanlarıda var. Mesela benim sevdiğim yemekleri yapmak. Aşağı mutfağa indiğimde unnie'm benim en sevdiğim böreği yapmıştı. Hemen yemeğe başladım. Tabi önce Tanrıya şükür ettim. Bu yemekleri bulamayanlar da var çünkü. Saate baktım. Tam 5 dk vardı. Hemen börekleri çantama koyup okula koştum. Inanamıyorum cidden ilk günden okula geç kalmak mı off >_ Derken taşa takılıp yere düştüm. Bugün herzaman ki gibi çok sakarım . Iyiki birşey olmamıştı. Koşmaya devam ettim. Okuldan içeri girdim derken birisiyle çarpıştım. Yüzüne bakıp bağırdım. "Azıcık dikkatli olamazmısın. Cidden derse geç kalıyorum." Bana bakıp güldü "bana çarpan sendin ufaklık daha dikkatli olmalısın." "Bir bana ufaklık deme, iki derse geç kalıyorum, üç ö-Özür dilerim. Ben birden telaşlandım. Ama sende bir kıza böyle davranmamalısın" diye bağırıp koşmaya başladım. Sınıf kapısının önüne geldigimde duraksadım. Nefes nefese kalmıştım. Biraz nefes alıp kendimi ve üniformamı düzeltirken yanıma biri yaklaştı. "Merhaba. Sen yeni gelen Öğrenci olmalısın. Ben benden hocasıyım ve bu sınıfın sınıf öğretmeni. Hadi içeri girelim." "P-peki." Içeri girdiğim de herkes bize bakıyordu. Yani bana. "Kendini tanıt yavrum." "Merhaba ben Kim Hyuna, iyi anlaşalım." Hoca benim boş bir sıraya yerleşmemi istedi. Hemen gidip oturdum. Oturdum ama çantamda bir bileklik vardı. Üstünde "KOOKIE" yazıyordu. Bende kaybolmasın diye koluma taktım. Sınıfa biri girdi. Başımı kaldırıp baktığımda bugün çarpıştığım çocuktu. Ya cidden bir gün bu kadar kötü ve şanssız olamazdı. Hoca çocuğa "bak bu ilk ve son olsun ilk defa geç kaldığın için birsey demiyorum. Şimdi yerine otur." Çocuk orta masanın 3 sırasına oturdu. Zil çaldığında hemen telefonumu alıp unnie'me mesaj attım
Kime : Unnie'm ♥♥♡♡
Unnie bugün neler oldu bilemessin.
Kime : Psikopat'ım ♥♡
ne oldu hyuna ???
Kime : Unnie'm
Eve gelince anlatırım.
Kime : psikopat'ım
Tmm -_-
Tam telefonu bırakıyordum ki biri yanımda belirdi. Tabiki de ilk günden bir sürü arkadaşım olmuştu. "Merhaba. Ben park Jiyeon. Tanıştığıma sevindim tatlım. Ama okulda telefonlarla fazla uğraşan yok birşey mi oldu ??? Derken bir kız daha geldi "kızı rahat bırakın Jiyeon" "sen herşeye karışmasan olmaz sanki" "Teamin seni çağırıyor bence git bak" kız koşarak çocuğun yanına gitti. "Merhaba. Bu kıza sakın karışıp arkadaş olma o okulun en zengini bu yüzden havalı bir tip paranın herşey olduğunu sanıyor. Bu arada ben kim sae ron senin ismin ???" "Ben Hyuna, Kim Hyuna. Bu kızı zaten sevmemiştim. Kendini birşey sanıyor herhalde. Ben ondan daha zenginim ama herşey zenginlik değil mutluluk parayla alınmaz Yada aşk parayla alınmaz. Herşey para değil. Zenginim ama zenginlik annemi geri getiremez. Ama benim babamın parasına ihtiyacım yok. Ben kendim kazanmak istiyorum. ^.^ tanıştığımıza sevindim." "Bende hyuna." "Şeyy kim sae ron yan yana otursak olur mu ??? Lütfen" derken ona şirinlikler yapmaya başladım.
~Jungkook'un ağzından~
Bugün okulda biriyle çarpıştım. Önce bana bağırdı,sonra Özür diledi. Anlamadım ama bende ona bağırdım. Sonra bir kıza karşı böyle davranmamalısın diyip koşmaya başladı. Ben ise sadece arkasından baka kaldım. Jimin hyung yanıma geldi. "Heyy hadi sınıfına gitt. Geç kalacaksın. Çabuk ol. Hee bide bilekliğin Nerede ????" Koluma baktığım da bilekliğim yoktu çok telaşlamıstım. Okulu aramaktan jimin hyung nöbetçiydi ama ben derse geç kalmıştım. Ama bulamamıştık. O kızı bulmalıydım. Hoca bana fazla kızmamıştı. Ben zaten hocayı dinlemiyordum. İşte çarpıştığım kız oraydı. Tanrım şükürler olsun. Sonra yerime oturdum. Zil çaldı. "
Luhan'ın yanına gidip kız hakkında birseyler öğrendim. Çıkış saati gelmişti.
"Off bugün çok kötü değil mi hyuna ??? Ilk okula başlamanın ne kadar zor ve iğrenç olduğunu biliyorum. Ama olsun yine de dayan" "saol çingum ^.^" çıkış saati gelmişti en sona ben hoca ve o çarpıştığım çocuk kalmıştık. Tam sınıftan çıkıyordum ki o çocuk bana seslendi. "Bir dakika bekler misin hyuna ????" "T-tamam" Bugün çarpışmıstık. Yani daha doğrusu sen bana çarpmıştın. Ve bilekliği " Bu mu ??" Diyip kolumdakini çıkardım. "Şeyy ben kaybolmasın diye koluma takmıştım. Özür dilerim." "Sorun yok. Aslında ben teşekkür ederim. Bilekliği bulupta atmadığın için" " "bu arada adın ne ???" "Jungkook"
"Tamam tanıştığıma sevindim şimdi gitmem gerek bye byee " "bye bye Hyunaa"Demek adı Jungkook muş...

♥MY LOVE KOOKIE'♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin