1глава-Опознаване

219 6 0
                                    

Аз   Тина бях едно обикновено момиче ,докато не срещнах моята близначка  Жасмин .Тя е необикновена, тъй като нашите родители я бяха изоставили, аз  им се разсърдих и ние отидохме да живеем  при баба.Тя беше много изненадана като ни видя, защото бяхме напълно еднакви.

Исках да се опознаеме, но Жас не искаше да ми сподели нищо от своето минало.Затова  аз започнах ,но преди това да кажа как изглеждаме с  Жас -имаме луночки,дълга червена коса и кафяви очи.Аз и баба решихме ,че една приятна почивка с Жас за опознаване няма да ни се отрази зле.Аз разбира се се съгласих,както и Жас. Първо трябваше да изберем  мястото,а после хотела.  Питах Жас къде обича да ходи на почивка,но отговор не получих, тя просто излезе. Не говореше много.Баба и аз решихме да посетим Пловдив,но хотел не бях намерила.Отидох при Жас попитах я кое   и е любимото хоби.Жас отговори тихо баскетбол  и пеене.Това беше страхотно,защото и  на мен  това ми бяха любимите  хобита.Попитах я дали може да ми изпее нещо.Тя се съгласи.Когато започна, лол тя пееше много,много,много хубаво.Питах я  дали има гадже.Тя тихо прошепна не и отиде до тоалетната. Помослих малко и осъзнах ,че може тя да се е засегнала .Тъй като беше късно  си легнахме.

Когато се събудих Жас бе станала. Явно е ранобуден човек.Тя влезна с поднос ,а  на него имаше кафе,закуска и сок за двама.Каза ми ,че   това е за мен,но тя все още не желаеше да разказва за миналото си.Облякох се и  предложих на сестра ми да се разходим. Тя се съгла си и прекарахме няколко часа в разглеждане на дрехи из мола.

Една шантава почивкаWhere stories live. Discover now